Bedankt, wat lief allemaal Vandaag weer aangemeld bij mvm en eerste echo staat voor 14 juli.. Maakt het allemaal weer wat echter Flippo, Zomer, zie bij jullie ook prachtige onderschriften
Oh wauw!! Gefeliciteerd! Dit is ook mijn diepste wens...spontaan een brusje. Maar hier gaat de MMM weer draaien met hopelijk dezelfde uitkomst.
Dank je! Ik hoop dat je spontaan of toch weer via de mmm ook snel een brusje krijgt! Gek he.. Het is echt zo"n verhaal van het meisje bij de bakker haar zus en daar een vriendin van en opeens ben ik het zelf.. Ik hoop dat andere mmm meisjes er wat hoop uit halen
Vanmorgen de echo en het was meteen te zien: een zwangerschap in m'n baarmoeder van een prachtig kindje met al een kloppend hartje en de juiste termijn Wat een geluk voel je dan
Wow, wat bijzonder he. Gefeliciteerd! Ik voel me ook een enorme geluksvogel! Maar soms ook schuldig, de MMM laat toch zo zijn sporen na
Oh echt jij ook weer en weer spontaan wauw! Gefeliciteerd! Het laat zeker sporen na.. Ik voel me nog steeds een mmm meisje ipv dat ik noi lekker naief zwanger kan zijn, de angst blijft en zeker ook een soort schuldgevoel naar anderen die nog wachten... Tja.. In ieder geval heeeeel blij en dankbaar