Wat droevig dat je miskraam hebt mee moeten maken... Aan de hand van dit ene testje is het helaas niet te zeggen: niet alleen is er geen vergelijkend testje maar ook kan je HCG dusdanig hoog zijn dat het testje juist wat lichter uitslaat... Misschien een bloedtestje aanvragen? Heb je nog een nacontrole bij een VK/gynaecoloog?
Ik heb na mijn miskramen met goedkope dipstick testjes de afloop van het HCG bijgehouden. Heb 2x per week getest tot aan een negatieve test. Aan de hand van dit ene testje is het inderdaad onmogelijk om er iets over te zeggen. Sterkte!
Dat hoeft niet per se, bij mijn eerste miskraam testte ik de middag van de miskraam al negatief. Deze miskraam begon afgelopen donderdag, toen nog een knaltest (teststreep even donker als controle streep). Vanmorgen weer getest en streepje was nog nauwelijks zichtbaar.
Het is natuurlijk ook nog afhankelijk van de duur van de zwangerschap. Maar ik bedoelde dat het lang KAN duren. Ieder mens is (Gelukkig) anders. Jij sterkte daar!
Ik testte 5 dagen na mijn vmk nog positief met de Clear blue. Daarna niet meer getest. Ik heb dus geen idee hoe lang je positief kunt blijven testen, maar hoop voor je dat je gauw een negatieve test hebt. Kun je tenminste weer verder.
Bij mij is hij bijna 5 weken lang knal positief gebleven.. had een miskraam met 6 week. Dus dat kan echt even duren indd