Hallo allemaal Ik kan het nog altijd niet goed bevatten maar ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Ik zat pas in m'n tweede ronde en was 2 dagen overtijd, maar ik dacht dat dat wel bij het ontpillen hoorde. In de eerste ronde was ik wel mooi na 28 dagen ongesteld geworden maar je hoort het wel vaker dat de cyclus niet elke maand mooi gelijk is. Ik moest gisteren sowieso naar de dokter omdat ik zwaar verkouden ben en wou zeker zijn dat ik geen "foute" medicijnen in zou nemen in 't geval ik toch zwanger zou zijn. De dokter stelde voor om mijn bloed te trekken en hij zou me 's avonds of desnoods 's nachts (ja, je leest het goed) opbellen met het resultaat. Ik dus naar de apotheker om m'n medicijnen en ik kon me toch niet houden, en heb alsnog een zwangerschapstest gekocht. Ik wou precies voorbereid zijn op eventueel slecht nieuws dat de dokter me zou melden. Maar.... volgens de test was ik dus zwanger, en later op de avond belde de dokter me op en bevestigde wat ik dus al wist... Ben zwanger en zooooo gelukkig. liefs en succes aan iedereen Vicky