Ongelooflijk....... Tig testen heb ik al gebruikt, maar er blijft een 2e streepje komen. Wanneer dringt het eindelijk tot me door? Morgen dus maar even een digitale test Wat een wonder.....het is gewoon gelukt! Ondanks een heftige post-partum depressie en het slikken van Zoloft mogen we nu weer een periode ingaan van dankbaarheid voor het nieuwe leven wat in mijn buik groeit. Er zijn geen woorden voor hoe gelukkig wij hiermee zijn..... Een broertje of zusje voor onze Mick..... Natuurlijk ook een spannende periode, want ik slik nog steeds een hoge dosis Zoloft. Maar we gaan ervoor en hopen op een gezond beebje!
Hey meid, Wat lees ik nu? Wauw van harte gefeliciteerd Ik ben ontzettend blij voor jullie, weet namelijk hoe graag jullie een 2e willen. Echt van harte. Ik kan me goed voorstellen dat je je onzeker voelt, vooral omdat jullie al even bezig waren, tja en dan verwacht je het bijna niet. Vooral doordat je nog op de medicatie zit. Maar zo zie je het hoeft eigenlijk niets uit te maken. Waarschijnlijk was je lichaam weer helemaal klaar voor een volgende zwangerschap. Helemaal leuk. Nu kan ik ook wel mijn geheimpje verklappen. Aangezien ik het zelf ook nog niet kan geloven en ik het nog onzeker vindt heb ik mijn banner nog niet verandert en het hier nog niet aangegeven. Maar ik heb afgelopen donderdag een positieve test gehad. Dat houdt in dat we nu rond de 6 wknen zwanger zijn. Als alles goed is natuurlijk. Op 3 dec hebben we onze 1ste echo en dan hopen we wat meer zekerheid te hebben. Zou wel heel leuk zijn zo samen zwanger en rond dezelfde tijd uitgerekend. Meid geniet van het idee. En ik zie je volgende week. Dikke kus, Patries
Bedankt voor jullie lieve reacties! We zijn zo blij! Het begint nu echt een beetje tot me door te dringen. Wat een wonder blijft het toch.........