Ik zou willen roepen, Yes vandaag 9 weken zwanger! Joepie! Echter de onzekerheid blijft. Heb het laatste jaar 3 ma gehad. Dit steeds na een mooi kloppend hartje. Heb onderzoeken laten doen te Gent en het blijkt dat er iets is met de afstoting, daar neem ik nu medicatie voor. Wij staan nu al wel een week verder dan het iedere keer was misgelopen en woensdag heb ik ons beebje nog gezien op de echo. Het was al een beetje aan het bewegen, de armpjes en beentjes waren mooi in de maak en het is al 1cm groter dan toen het altijd mis liep. Ik wil zo graag gaan genieten maar bij ieder ding denk ik, zou het hartje nog wel kloppen, gaat alles nog goed met ons beebje? Pffff... Nog 3 weken en we zijn dat eerste trimester door, wat kan tijd op zo'n moment toch traag gaan
Gefeliciteerd meid! En jeetje wat moeilijk dan he, gewoon positief blijven denken ook al is t nog zooooo moeilijk! Ik heb t zelfde gevoel maar zit niet eens op de helft van jou!
Gefeliciteerd! Dat je nu zoiezo al een week verder bent dan dat het vorige keren misging, samen met die medicatie maakt het allemaal wel wat positief! Houd goede hoop! En probeer er van te genieten he
Hier ook een zeer onzekere zwangere dame, zwanger van de eerste!! AAAAAAh wordt echt gek van mezelf.. Net wel van de dokter een bevestiging gekregen, maandag bloedtest en dan dinsdag de uitslag en dan is het 100%... Ik kan niet zo goed geloven dat het raak is, heb wel ontzettend veel symptomen.
Dank je wel dames voor de berichtjes. @dreamer: jij hebt precies ook al heel wat moeten doorstaan. Heel veel succes met deze zwangerschap. @melkchocolaatje: leuke naam trouwens . Geniet van je zwangerschap meid. Het blijft altijd wel spannend denk en zeker als het je eerste is. Super veel succes!
Ondanks dat ik nu zwanger ben van de vijfde, ben ik nu opnieuw weer heel erg onzeker pfff. Heb totaal geen symptomen, ja op meer plassen als normaal na, maar verder nada.
Gefeliciteerd! Heel herkenbaar. We hebben zelfs al een ech gehad met een goed kloppend hartje, maar toch zit de angst en schrik van de vorige keer er goed in. Volgende week de 2 e echo en ik ben zo zo zo zenuwachtig. Gelukkig heb ik nog veel symptomen en groei me buik sinds deze week erg hard, dus ik zie dat maar als positieve tekenen. Iedereen om me heen zegt dat ik moet genieten en op sommige momenten doe ik dat zekers, maar ik heb ook echt momenten waarbij ik zo ontzettend bang en onzeker ben. Ik hoop dat ik bij 12 weken wat geruster ben.
@ lotteke: hier hetzelfde, ik zie dat wij op 1 dag na hetzelfde lopen. Ik heb ook wel symptomen en mijn buikje, tja je kan het niet meer negeren, zo opgeblazen. Ook komt de twijfel regelmatig om de hoek piepen. Ik heb men volgende echo op 30 april.
Weet je wat ik nu heb besteld. Een angelsound, wil proberen om het slechts 2x te gebruiken/week, dit omdat hier verschillende verhalen leest of het wel of niet goed is voor de baby. Kan wel pas vanaf 12 weken zijn dat je daar het hartje mee hoort maar kan toch wat geruststelling brengen tussen de echo's.
Hi Bdotsie, Ja, ik lees daar veel verhalen over en het leek ons ook wel wat! Ik denk dat ik hem ook ga bestellen. De geruststelling van het horen van het hartje zal mij echt helpen. Ja het zijn echt mijn darmen die opgeblazen zijn, vooral s'avonds klap ik uit mijn broek. Veel suc6 volgende week! Spannnnnend