Hoi hoi! Heb woensdag positief getest en ben er gisteren achtergekomen dat ik al vijf weken zwanger ben... Het lijkt allemaal zo onwerkelijk! Ik zei vanochtend tegen mijn mannetje dat het wel een droom lijkt.. Het liefst wil ik elke dag een test doen om voor mezelf te bewijzen dat het écht waar is.. Hoewel ik donderdag van twee verschillende merken een vette positieve test in handen had, dan zou het toch wel? Het is zo gek, je kijkt er lang naar uit, maar nu is het zo 'raar'.. Ook ben ik het ene moment in de zevende hemel en het andere ben ik weer lichtelijk depressief.. Zo vreemd, misschien moet ik gewoon aan het idee wennen! Nog meer prille zwangeren hier last van?
is zeer bekend hoor heb ik ook gehad en nu nog soms maar komt allemaal goed in elk geval van harte gefeliciteerd
Ja volgens mij heeft haast iedere zwangere daar last van...gelukkig kan je nog maanden wennen aan het idee. Geniet ervan! (en nog van harte naturlijk!) xx
Klinkt heel erg bekend na zelf 3! testen gedaan te hebben, wilde ik er eigenlijk nog eentje doen voor de vrouw van moeders voor moeders kwam. Ik had echt zoiets van straks komt ze en dan doe ik bij haar een negatieve test. Maar ook die was toen zwaar positief. Dus welkom bij de club van onzekere zwangere mutsen!
Hey Bo, Gefeliciteerd meid! heel onwerkelijk allemaal he ik heb wel 4 testen gedaan voor ik het geloven kon
Gefeliciteerd! Enne...ja dus: heeel herkenbaar! Ik heb het bij 1 test gehouden en probeer "relaxed" af te wachten, maar spannend vind ik het allemaal wel!
Hoi, Heel erg bekend. Ik heb twee testen gedaan en nog steeds is er soms een twijfel. Waarschijnlijk omdat ik me de ene dag echt rot (misselijk, moe) voel en de andere dag alsof er helemaal niets aan de hand is.
yep ook hier heel erg herkenbaar. Hadden zelfs een paar testen gedaan om te zien of het wel echt waar was. van harte gefeliciteerd en geniet er van.
Ook heeeeel herkenbaar.. Had al genoeg testen gedaan.. en vlak voor die vrouw van MvM kwam nog snel even een test gedaan.. hihi.. Af en toe ben ik ook wel depri, moet er ook nog steeds aan wennen..! Liefs Kiss
pff ben gelukkig niet alleen. het dringt nu nog steeds niet helemaal tot mij door. jullie willen niet weten hoeveel testen ik hier al heb liggen . ik denk dat het pas gaat doordringen als ik bij de vk ben geweest en die kleine gup heb zien rond zwemmen!
ik denk dat het pas gaat doordringen als ik bij de vk ben geweest en die kleine gup heb zien rond zwemmen! @dat is inderdaad zo heeft iedereen denk ik wel, en dan dringt het pas echt door, vooral als je ook dan eindelijk het hartje hoor. jessica
Ha, ik dacht dat ik de enige was die zo onzeker was, blij om te lezen dat dat niet zo is. Ik heb vorige week ook 2 keer getest en 2 keer positief, maar heb nu elke keer t idee dat ik niet meer zwanger ben en dat ik nog maar s moet gaan testen. Ik probeer me in te houden, maar best kans dat ik van de week toch nog maar een test ga kopen (heb niet meer in huis, anders had ik allang weer getest vrees ik). En ach, al heb ik 12 keer getest, ik denk dat ik t pas geloof ik aan t bevallen ben haha.
ja idd als je je hum hebt gezien dan is het opeens echt zo en het grappige is daarna ga je je weer over andere dingen zorgen maken groeit het wel goed gaat het wel goed nou noem maar op zorgen maken en onwerkelijkheid blijft toch in de zwangerschap denk ik pas als je hem\haar echt in handen hebt begint het echt denk ik
heey meis! Gefeliciteerd! ennuh dat gevoel heeft volgens mij iedere vrouw. (ik althans wel heel erg) Wacht maar tot je eerste echo dan ben je helemaal in de zevende hemel en dan begin je langzaam te beseffen dat er echt iets in jou zit wat groeit en dat jij en je mannetje dat gemaakt hebben! Heerlijk toch!
Hoi ik had en heb het ook hoor! je verlangt er zo lang naar en dan is het eindelijk zo ver en dan kan je het haast niet geloven. Dan zijn er bij mij 2 vette test voor nodig om het duidelijk te maken en nog heb ik soms dat ik het nog niet geloven kan. Nou depri ben ik totaal niet, ben een heel ander mens sinds we weten dat ik zwanger ben zegt mn mannetje....hihi Wat ik wel heb is dat ik onzeker ben. Wanneer ik niks merk aan mezelf dat ik zwanger ben, denk ik "o oh als het maar goed gaat", en als ik steken voel eigenlijk net zo....raar dus. maar we genieten met volle tuigen en gaan over 2 weken heerlijk er een maand tussen uit....heerlijk, goed vooruitzicht succes allemaal liefs
gefeliciteerd, ga er maar lekker van genieten! het is wel heel herkenbaar, zelfs nu vind ik het soms nog zo onwerkelijk. er groeit gewoon een babietje in mijn buik. ik denk dat bij mij het echte besef pas komt als ik die kleine hummel ga voelen. het is ook zo een wondertje! gewoon lekker van gaan genieten! liefs
heel bekend, ik heb dit gevoel sinds een paar uurtjes haha heb 1 test gedaan en ben blij dat het morgen koopzondag is! ik wil nog een test halen! hihi heel raar idee. willen heel graag aan iedereen gaan vertellen, aan de andere kant vinden we dat nog zo eng, wat l;as het mis gaat. ben al wel in gedachten de nieuwe babykamer aan het inrichten en aan het bedenken hoe we het mijn ouders gaan vertellen als zij woensdag terug komen van vakantie