Ik dus te vroeg met 39 en 2 dagen van mijn dochter. Nu natuurlijk erg benieuwd hoe lang deze op zich laten wachten. Groetjes Anna
Ik ben met 42 weken en 2 dagen ingeleid en dus bevallen, te laat dus.. ben erg benieuwd hoe dat dit keer gaat..
Bij de eerste ben ik bevallen met 42 weken. Ik hoop dat het dit keer niet zo lang gaat duren Liefs Wendy
zoals je aan mijn banner kunt zien : ook te laat En dat terwijl ik eigenlijk de statistieken mee had om vroeg te bevallen : Te veel vruchtwater en ben draagster van Groep B streptokokken. In beide gevallen is de kans heel groot dat je vroeg bevalt. Maar mijn uk is gewoon lekker eigenwijs
ik ben bevallen met 41+3 tycho was de eerste en ze wilden me maandag inleiden maar in het weekend ervoor kwam ie toch nog zelf
ik ben met 34 weken bevallen en onze dochter is nu alweer 7 jaar en de langste van de klas we zijn bezig voor een broertje of zusje voor haar dus ben wel benieuwd naar de volgende zwangerschap groetjes maica
Ik ben bevallen van Amber toen ik 41 weken en 6 dagen zwanger was. Ik wilde graag thuis bevallen, maar de verloskundige had voor maandag 10 mei een afspraak gepland in het ziekenhuis.... En wat denken jullie ? Op 9 mei ben ik toch nog thuis bevallen van Amber !