Ik heb ook vier testen nodig gehad.... En nog geloofde ik het niet helemaal. Zelfs toen MvM kwam was ik nog bang voor een negatieve test. Maar die was ook vet positief. Ik denk zelf dat ik het écht ga geloven als ik de echo gehad heb....zucht....nog 2 weken!
Ik heb het ook! Heb ook geen last van kwaaltjes ofzo. Ja wel veel buikpijn gehad de afgelopen week, maar toen wist ik nog niets. En overemotioneel. Maar die test was echt binnen 5 seconden zo blauw als blauw maar kan worden, dus het is echt zo! Maar ik probeer het zoveel mogelijk te zeggen (Blub en ik gaan een eindje fietsen, Blub en ik hebben honger....) Misschien dat het helpt. Linda
hi hi Hier nog een die het niet kon geloven! we hadden toevallig een test thuis liggen. Daarna zijn we op zondag daar een plaatsje gereden waar de winkels open waren om nog twee testen te halen! Wel fijn om te lezen , dacht ook dat we de enige waren Toch werd het pas echt toen we de echo zagen! Dat was helemaal super, zo klein maar het hardje klopte al! Ik kan je een ding zeggen, lekker van genieten! Het is zo bijzonder. Lin79
Ik ken het zeker. Wij waren al zolang bezig. Ik was het zo zat, dat ik eigenlijk alle hoop had laten varen dat het ooit zou lukken. Ik heb PCOS en ik moest en zou afvallen van de artsen. We hadden zelfs een afspraak staan voor een gesprek over hormoonkuren bij de fertiliteitsarts. En 2 weken voor die afspraak had ik ineens een positieve test. Zomaar kwam dit wondertje ineens.. Let maar op, het wordt steeds leuker en steeds ongeloofwaardiger. Vooral het moment dat je de kleine gaat voelen in je buik is echt een droom die werkelijkheid wordt! Gefeliciteerd! Geniet van elk moment meis..