Ik ben nu bijna 10 weken zwanger! (na 9 jaar) Helemaal geweldig natuurlijk, maar toch is er een schaduwzijde: De kwaaltjes krijgen hun plekkie,(al blijf ik moe) en heb al 3 mooie echo's gehad..De laatste met 8 weken en 3 dagen.. Maar ik vind het allemaal zo ontzettend onwerkelijk.. Op de echo zie ik ons wonderfrummeltje,maar kan me zo moeilijk voorstellen dat het in mijn buik rondzwemt.. Natuurlijk sta ik er wel eens bij stil dat ik zwanger ben,maar kan het nog steeds niet geloven.. Morgen krijg ik weer een echo...Hopelijk is alles goed,en krijg ik nu toch echt een zwangergevoel... Herkennen meer van jullie mijn gevoel?Het gevoel dat het zo ontzettend onwerkelijk is dat je zwanger bent? Groetjes,Alida
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje herken. Soms vergeet ik gewoon even dat ik zwanger ben. Maar ik denk dat als ik strax echt een dikke buik heb dat het dan vanzefl wel komt.. Heel veel succes in je zwangerschap! Liefs KIss
ik kan je zeggen dat zelfs met dikke buik het nog steeds onwerkelijk is voor me. WIj hebben er dan geen 9 jaar op hoeven wachten, maar het is gewoon een bizar gevoel. er groeit iets in je. mijn kleintje schopt alle kanten op, buik is vrij groot nu. maar npog steeds als ik mijn ogen dicht doe is het alsof ik niet wanger ben...... geniet er lekker van.
Hoi , ik denk dat het wel zo is voor meerdere zwangere ,het is een wonder en het lijkt allemaal zo onwerkelijk ik had dat ook erg! Nu dat ik ons kleintje echt dagelijks goed voel is dat wel minder geworden ! Groetjes
ik had het ook, vooral in het begin. Ik had bijna helemaal geen kwaaltjes alleen 's avonds erg moe.Tot dat ik andere kleren moest gaan kopen doordat ik niets meer pastte. Hoe meer zwangerschapskleding ik moest kopen hoe bewuster ik ervan werd. Ik weet nog goed dat ik in eerste instantie bij de gewone kleding zat te kijken met een dikke buik! hahahha En toen ik naar de POSITIE- afdeling liep, dacht ik nog, JA! ik ben zwanger! vergeet het nooit meer. Inmiddels is mijn wondertje er, en dan blijft het nog onwerkelijk, dat HIJ in MIJN buik heeftgezeten! succes met je zwangerschappen! liefs melissa
Klinkt misschien gek maar voor mij is het al die tijd onwerkelijk gebleven. Ik wíst natuurlijk dat is zwanger was, meestal stond ik er niet veel bij stil hoe 'raar' het eigenlijk is dat er een kleintje in je leeft en ik heb gewoon lekker gewinkeld voor zwangerschapskleding en babyspullen, genoten van de bewegingen van mijn kindje en de echo's elke dag bekeken, maar toch... Toen mijn dochtertje eenmaal geboren was, was ik toch nog een beetje verbaasd dat er 'zomaar' een baby uit me gekomen was, het voelde een beetje als: "goh, ik was al die tijd écht zwanger." Haha, ik kan het niet zo goed uitleggen. Ik denk dat het wel normaal is hoor, dat een mens zoiets groots misschien niet helemaal kan bevatten ofzo. Ik ben op een gegeven moment gestopt het te proberen en heb alles over me heen laten komen. Dat werkte prima!
Het geeft toch een fijn gevoel dat ik niet de enigste ben die het zo ervaart! Soms vroeg ik mezelf wel eens af of het daadwerkelijk alleen maar rozengeur en manenschijn was ... Maar als ik jullie verhalen lees....ik ben gelukkig niet zo vreemd.. Bedankt voor jullie verhalen! Groetjes,Alida