Hoi Ik vroeg me af wanneer de eerste echo plaatst vindt. Ik lees bij de één al met ongeveer zeven weken en bij de ander pas rond de twaalf weken. En waar ligt dit aan? En hoe gaat deze echo precies in z'n werk.. Kun je dan al wat zien?
bij mij kreeg ik met 5 weken een echo maar daar konden ze niks zien omdat dit uitwendig werd gedaan en ik kreeg er weer een met 7 weken toen zag je dus wel wat en nu krijg ik 10 april de derde echo de eerste twee waren echter termijn bepalingen als jij weet wanneer je hebt gemenstrueerd krijg je over het allgemeen met 12 weken pas een echo ik heb echter gewoon gezegd dat ik het niet zeker wist want ik wilde graag bevestiging en daar komt ook bij dat ik al bij de gyn liep en normaal gesproken bij een vk krijg je rond 12 weken een afspraak of een week eerder of zo en dan word met 12 wkn een echo gedaan dacht ik
Normaliter (wisselt per regio en vk) heb je je eerste echo rond de 12 weken. Sommige vrouwen hebben om uiteenlopende redenen de echo wat eerder. Ik had mijn eerste echo met 6 weken om te kijken of het een gezonde zwangerschap was (ivm eerdere miskramen).
Kan ik me helemaal voorstellen Neem van mij aan dat een echo daarentegen veel leuker is met 12 weken, je ziet dan een compleet kindje. Met 6 weken een stip
ik krijg mijn eerste echo over 2 weken ik had zowieso een afspraak staan bij de gyn voor evaluatiegesprek van ivf behandeling en dan krijg je ook gelijk een echo