Vandaag te horen gekregen dat mijn lieve vriendin plotseling is overleden. Ik kan het niet bevatten nog heel jong en met een jong gezin. Ik kan niet huilen, zit er als verdoofd bij en weet niet waar ik het zoeken moet. Dit had niemand zien aankomen.... Ik kende haar al heel lang vanaf de middelbare school bevriend en nu is ze er ineens niet meer.
Meid wat een verschrikkelijk nieuws. Heb je iemand bij wie je terecht kan? Heel erg veel sterkte. Gecondoleerd met dit grote verlies. Wat oneerlijk!
Wat ontzettend k l o t e Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, heb er geen woorden voor
Ze heeft een hartaanval gehad. Op een leeftijd dat je daar niet eens aan denkt! Helaas ben ik verhuisd een paar jaar geleden en de laatste keer dat we elkaar zagen was een halfjaar geleden. Mijn andere vriendinnen kennen haar niet en ook mijn man had haar maar 3x ontmoet. Zoals het gaat op de markt dus wat vluchtig. Mijn collega's zeiden vandaag dat ik naar huis moest gaan, naar vriendinnen of wat dan ook maar heel erg heb hier niemand waar ik naartoe kan gaan. Met de meiden hier in mijn nieuwe omgeving nog niet zo'n hechte band dat je je kan laten gaan dus ben blijven werken.
Wat erg wat zul jij je vreaelijk voelen Ik weet niet zo goed dat ik moet zeggen Neem de tijd om alles te verwerken samen met jouw gezin Ik wens je in deze moeilijke tijd veel kracht en sterkte!!!
veel sterkte gewenst. Kan je misschien iemand bellen die haar ook goed kende (afgezien van haar gezin en familie)?
Helaas niet we hadden verder niet dezelfde vriendengroep. Het is zo onwerkelijk zei al tegen mijn man er is niemand met wie ik kan praten die haar ook gekend heeft. Geen verhalen vertellen hoe lief ze was voor alles en iedereen en altijd met een groot hart naar andere.