Onwezenlijk

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 29 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Heel veel sterkte

2. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Vreselijk. Gecondoleerd.

Het verlies van een vriendin is heftig. Ik heb zelf bijna een jaar geleden mijn beste vriendin verloren door complicaties na de bevalling.
    Ik vind het nog steeds zwaar en het leven voelt leeg. Ik heb ook andere vriendinnen, maar niemand zoals zij.
    Ik heb niet echt tips voor je. Behalve: neem de tijd, als het kan ook even vrij van werk. Zoek gemeenschappelijke vrienden op. Daar heb ik veel steun aan gehad. Maar, het kromme is: degene die me nu het meest zou kunnen steunen, is mijn beste vriendin zelf... Geen verwijt richting mijn man hoor. Maar soms heb je een vriendin nodig...

Heel veel sterkte. Knuffel!

Edit: sorry, ik lees nu terug dat je niemand kent die haar ook goed kent. Maar misschien haar ouders? Oude klasgenoten?
    Ook ben ik samen met anderen bezig met een herinneringsboek. Misschien te vroeg, maar misschien kun je daar iets van je eerste verdriet in kwijt.

3. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Gecondoleerd! Wat verschrikkelijk nieuws om te horen :(. Sterkte voor alle nabestaanden!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat vreselijk. Gecondoleerd en heel veel sterkte :(

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Gecondoleerd. En heel veel sterkte. Ik hoop dat je toch bij iemand terecht kan, ook al had je geen gemeenschappelijke vrienden. Een goede vriendin of familielid bij wie je uit kan huilen of je verhaal kwijt kan.

6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Precies dit! Mijn beste maatje is as weekend 14 jr geleden overleden en nog steeds moeilijk. Het eerste jaar is moeilijk, alles voor de eerste keer.
    In mijn geval moest ik alles weer alleen gaan doen, het bekende zwarte gat. Mijn man heeft haar ook nooit gekend.

Misschien is het fijn om haar ouders te spreken en bij de uitvaart te zijn.
    Veel sterkte, geef het vooral veel tijd!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Toen ik 20 was stierf een oud klasgenootje en vriend van mij aan een hartaanval. Ik zat toen in Ierland en kon niet terug. Laatst hadden we reünie en keken we naar de musical en kwam hij opeens groot in beeld.. het geeft je een heel kwetsbaar gevoel, en zo oneerlijk..zo'n heel leven nog voor je.

Heel veel sterkte gewenst

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.700
    2.511
    113
    Gecondoleerd.

9. wachtend

wachtend Niet meer actief

Dit is al mijn 2e vriendin die overlijd en nummer 3 leeft al 6 jaar in reservetijd (en word ook niet meer beter)

Ik heb haar man via haar FB een bericht gestuurd met mijn condoleances en ik zie dat hij het gelezen heeft. Ik hoop dat dit hem sterkt in zijn immense verlies.

Ik wil jullie 1 verhaal niet ontnemen.
    Ik was bij haar thuis en ze vertelde mij dat ze haar kinderen altijd thee met melk gaf. Ze zei mij al vanaf dag 1 dat ik bij jouw thuiskwam gaf jouw moeder dit aan mij en dat gaf mij zo'n warm en geborgen gevoel dat ik het nu ook aan mijn kinderen geef.

De enige die haar ook kent is mijn moeder. Die is nu nog op haar werk en hopelijk belt ze mij vanavond nog op.

10. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat heftig zeg.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

11. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Wat erg. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

12. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Och wat vreselijk :( heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd!

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

wat triest, vooral omdat het om een jonge vrouw met jonge kinderen gaat....:( gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.

14. wachtend

Dank jullie wel iedereen. Net met mijn mams kunnen praten erover en dat lucht op.
    Het huilen lukt nog steeds niet, het voelt ook zo onwerkelijk en vooral die knoop in mijn maag wilt gewoon niet weg.

15. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Heel veel sterkte met het verlies Van je vriendin. Hoop dat je moeder je een beetje Kan steunen.

16. Islah

Islah Niet meer actief

Gecondoleerd en veel sterkte TS.

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.900
    5.217
    113
    Home
    Veel sterkte

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Je hebt er misschien niks aan, maar van mij krijg je een dikke digitale knuffel.

waarschijnlijk komt het nog, is het zo onwezelijk dat je het nog niet beseft.

Ik heb 2 weken terug mijn vader verloren en heb ook nog niet echt gehuild/gerouwd. Heel apart, want ik voel wel dat ik verdrietig ben. Waarschijnlijk komt dat als het geregel een beetje achter de rug is of zo.

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Vreselijk zeg! Jeetje.... :(
    Heel veel sterkte!

20. wachtend

Dank je wel.
    Ik weet ook verder nog niets over hoe de uitvaart word geregeld in besloten kring of gewoon openbaar en daar wacht ik eigenlijk een beetje op. Als het besloten is is het voor mij ook goed hoor begrijp mij niet verkeerd dan steek ik hier thuis een kaarsje op en ga aan haar denken.

Ik hoop dat ik bij de uitvaart kan zijn als dat mogelijk is maar dat zou dan meer aan mijn werk liggen waar ik net begonnen ben en ik midden in de belangrijke studiedagen zit.

Deel Deze Pagina