Sterkte zeg! Hier deze zomer de zus van mn beste vriendin overleden (kom al 15 jaar bij de familie over de vloer). Was ziek en binnen een jaar overleed ze (longkanker) terwijl het de meest sportieve en gezonde vrouw was die ik kende. Probeer er veel over te praten met je dierbaren! Heel veel succes met het verwerken!
Heel veel sterkte toegewenst! Waarsch komt de klap later nog, doe het daarom rustig aan komende tijd want het zal heftig zijn, ongetwijfeld. Hopelijk kan je bij de uitvaart zijn en kan je mooie herinneringen over haar ophalen met je moeder. Digi knuf!
Gecondoleerd! Heel veel sterkte te komende maanden. Mijn beste vriendin heeft 3 maanden geleden zelfmoord gepleegd. Natuurlijk zagen we het aankomen maar het is zo ontzettend zwaar. Vooral nu. Ik besef pas nu dat het is niet zo dat ik haar even niet zie maar dat ik haar nooit meer zie. Ik heb 1 vriend die haar goed kende en met hem kan ik er altijd over praten maar ook met mijn partner terwijl hij haar nooit had ontmoet. Mijn tip zou ook zijn om met je partner en je andere vrienden er veel over te praten als je er behoefte aan hebt. Mensen begrijpen je of ze proberen je te begrijpen en dat snappen ze ook dat je vaak kort af kan zijn of wat dan ook.
Wat verschrikkelijk voor je, gecondoleerd! Mijn tip is om er veel over te praten ookal hebben die mensen haar niet gekend. Prachtig hoe je hier bijvoorbeeld al die herinnering van haar deelde. Maar deel jouw herinneringen met haar trouwens ook vooral met haar man (eventueel op n later moment) want dat is zo fijn om te horen/lezen voor hem. De klap zal denk ik nog komen, nu is het allemaal nog zo onwerkelijk. Zoek voiral troost bij je andere naasten. Sterkte!