Wat aanbieden (vocht)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koekie1, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Mijn jongste van 15 maanden is niet lekker. Koorts, hangerig en niet willen drinken.
    Vandaag heeft ze verschillend drinken aangeboden gekregen op verschillende manieren, maar ze heeft dat allemaal geweigerd. Uiteindelijk voor het naar bed gaan nog wel een fles van 200 cc op.
    Verder heeft ze vandaag knijpfruit op.

Wat kan ik haar morgen geven wat goed is voor vocht?
    Ik zat zelf te denken aan (water)meloen, vla. Verder weet ik het even niet.

Qua drinken drinkt ze altijd alleen water, de rest weigert ze meestal. Yoghurt krijg ik er ook niet in.

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Zou ze een fruithap nog pikken of wil ze dat ook niet? Of een smoothie?
    Hier vind ze het reuze interessant om smoothie uit mijn glas te drinken. Alles uit mijn glas is trouwens interessant en de pakjes drinken (als we eens weg zijn) van haar broer ook. Misschien kan je dat nog proberen?

En als ze de fles wel goed drinkt zou ik die gewoon bij het middagslaapje bijv. ook meegeven, alles wat ze drinkt is dan mooi meegenomen.

Wel vervelend zeg, hopelijk knapt ze snel weer op!

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Komkommer zit veel vocht in. Danoontje (of iets wat daar op lijkt) kan je proberen.
    Waterijsjes doen het hier vaak goed.

Sterkte met de zieke, hier is ukje ook (alweer) ziek.

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Olifantje1991: smoothie kan ik inderdaad proberen. Dat heeft ze pas ook een keer op!
    Normaal vind ze pakjes drinken, glazen ed ook behoorlijk interessant. Maar vandaag dus allemaal niet.

Fruithapje pikt ze niet denk ik. De fles wil ze overdag ook niet. Die 'hoort' bij het naar bed gaan vind ze :rolleyes:

Olifantje1991 vindt dit leuk.
  5. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Emma86; je, balen ook al zieke bij jou! Komkommer vind ze normaal erg lekker. Ga ik morgen proberen. Waterijsje had ze vanavond wel op na het eten.
    Beterschap voor jouw ukje!

6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dank je! Ja het is al de 3e keer in korte tijd. Vorige week de oudste flink ziek gehad, deze week mijn man en nu beginnen we weer opnieuw?
    Slaapt E inmiddels wel weer wat beter?

7. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Misschien soep?

Koekie1 vindt dit leuk.
  8. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Oh, wat balen bij jullie zeg!
    E slaapt nu de meeste nachten door. In slaap komen is wel lastig voor haar. Meestal slaapt ze rond 21.30 uur tot een uur of 6/7. Overdag max een uurtje of helemaal niet.
    Ik ben wel blij dat ze nu meestal doorslaapt maar als ze nu spookt 's nachts heb ik er wel meer last van. Op de een of andere manier wende het 's nachts wakker zijn wel o_O
    Maar het blijft een meisje wat niet veel slaap nodig heeft. :)

Emma86 vindt dit leuk.
  9. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Hmm, je hebt me op een idee gebracht. Ga morgen spinaziesoep maken. Spinazie vind ze erg lekker.

10. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Waterijsjes? Of appels of een komkommer, daar zit ook nog wel wat in.
    En anders zou ik eens flink zoete limonade maken, misschien dat ze dat dan lekker genoeg vind om even een flink glas van te drinken.

Lastig, in onze vakantie had zoontje hetzelfde en toen wist ik het ook even niet. De mierzoete limonade ging redelijk al weigert hij nu pertinent water ;)
    Beterschap!

Koekie1 vindt dit leuk.
  11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dit doe ik indd bij mn dochtertje ook als ze niet lekker is/slecht drinkt! Gewoon wat meer siroop! Dan drinkt ze het vaak in 1 x leeg! Of pap!

Koekie1 vindt dit leuk.
  12. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Appelsap?

Koekie1 vindt dit leuk.
  13. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Dingen als appelsap en limonade drinkt ze niet. Ze is een echte waterfan :D
    Ga straks in ieder geval meloen, komkommer halen. Verder waterijsjes, spinaziesoep en een smoothie maken.

Dank jullie wel voor het meedenken!

Deel Deze Pagina