dringend advies nodig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FloorMax, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    heyhey,

even snel een vraagje. ik ga straks met Max en mijn moeder de stad in maar nu weet ik niet waar k Max het beste in mee kan nemen...de reiswieg past hij niet meer in...de maxicosi is niet goed voor zijn heupjes en rug en ik heb een baby-bjorn draagzak en ook daar lees ik niet veel positiefs over hier...buggy gaat al helemaal niet want Max kan nog niet zitten...
    hoe kan ik hem het beste meenemen????:(

groetjes floor

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    IN DE MAXI COSI KAN WEL HOOR , MIJ IS NL VERTELD DAT WANEER JE JE KINDJE ELKE DAG LANGER DAN 2 UUR OFZO IN DE MC MEENEEMT OF NEERZET HET NIET GOED IS VOOR T RUGGETJE , DUS VOR 1 KEER LIJKT ME NIET ERG .
    oeps sorry capslock ;)

mijn jongste zoon nam ik heel vaak mee in de mc omdat hij een hardnekkige voorkeurshouding had en alleen in de mc zat/lag hij goed en was lekker warm in de voetenzak ipv bugaboowieg ,

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoezo past ie niet meer in de bak? Is ie nu al te lang?
    En de kinderwagen inzet van je kinderwagen, kan die niet plat?
    Dat kan bij mij namelijk wel. Die kun je vrij plat maken en dan kan hij liggen.
    Hoe lang ga je de stad in?
    In die zak is het wel lekker warm tegen jou aan!

4. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hij is te lang en met zijn skipakje aan ook nog eens te breed. het gaat wel maar dan ligt hij met opgetrokken beentjes en dat lijkt me ook niet erg fijn voor hem...tenminste...ik krijg last van mijn knieën als ik ze lang opgetrokken heb. het is geen super grote baby maar onze bak is best wel klein;) (van Quinny) en met dat skipak aan past het echt niet meer...

maar dan denk ik dat ik hem in de maxi-cosi meeneem...?

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    waarom trek je hem een skipak aan in de reiswieg ?
    mijn meisje ligt met n jasje onder haar dekentje en daarover het wiegdekje en ze heeft het echt niet koud en wij gaan heel veel naar buiten ivm school en psz van haar grote broers ,
    dan zou ik hem geen skipak aantrekken maar n paar laagjes dus bijv romper truitje vestje , jasje en dan ddekentje , wiegdekje
    als ie t dan koud krijgt ....

6. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    oohw haha, denk dat is wel nodig met dit weer! :) maar dan nog is de bak te kort voor hem...vind het zo zielig als hij zijn beentjes niet kan strekken...

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Is je zoontje dan zo lang of heb je zo'n super kleine reiswieg :)
    Ligt hij echt klem met hoofd tegen de bovenkant en voeten tegen de onderkant?
    Anders inderdaad lekker wat laagjes aantrekken. Eventueel de regenhoes tegen de wind. Het is snel warm in zo'n reiswieg, je kindje ligt heerlijk beschut.

8. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Kan de kinderwagen niet helemaal plat? Ik heb ook een quinny en deze kan helemaal in ligstand. Dus ik vervoer mijn zoontje nu in de kinderwagen, omdat ik hetzelfde probleem heb (hij wil absoluut niet liggen in de bak en past niet meer met dikke jas in de maxicosi). Kan best hoor...ik vind in iedergeval dat hij er goed in ligt en goed ondersteund is. En er zit zo'n dikke winterzak bij, dus ligt hij lekker warm (heb je dat ook?) Beste alternatief lijkt mij...

ps: kinderwagen/wandelwagen is iets anders dan buggy. Maar ik neem aan dat je ook een kinderwagen hebt...?

9. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ja zo'n buggy-achtig ding dat je ook op de wagen kan klikken...straks eens kijken of die inderdaad ook plat kan dan kan hij daarin :) (ligt op zolder en daar moet ik door zijn kamer naartoe en hij ligt te pitten :D)
    dat zou wel een oplossing zijn inderdaad. thnx

10. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    heb jij misschien een foto...ik krijg het niet geregeld met dat ding:)

11. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ja lastig ding he! Nee, helaas is de wagen nu niet thuis. Mijn zoontje is bij mijn moeder en daar is ook die wagen :) Het zijn heel veel gespjes en drukkers die je vast kunt doen. Je moet het zitgedeelte eigenlijk op de wagen leggen en dan alle touwtjes, clipjes en drukkers vastmaken. Ik dacht eerst ook 'wat is dit', dus het is idd even puzzelen. Als het vanavond nog niet gelukt is, laat ff weten. Dan kan ik vanavond/morgen een foto maken!

12. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    haha ok! ik krijg hem niet plat...het ruggedeelte staat echt veel te rechtop! een stoel staat nog minder rechtop zeg maar dus ik doe zeker iets fout! dadelijk nog eens proberen anders hoor je het van me :D:)

13. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hij moet toch echt wel plat kunnen hoor! ( ik neem aan dat je een wandelwagen bedoelt?) Kun je anders geen beschrijving op internet vinden van hoe het moet? En over de maxi-cosi, tsja, het is maar hoeveel waarde je hecht aan die 2 uur.... HIer zaten de kinders zo heel af en toe ook weleens langer derin, en geen van 3-en hebben ze er iets aan overgehouden hoor!

Succes en een fijne dag in elk geval!

14. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Nou weet niet of je al weg bent??? Maar ik zou gewoon de maxi cosi doen! ( sommige gaan toch ook op vakantie met de auto...) elke 2 à 3 uur er even uit halen maar dan wilt ie vast toch ook eten ;)
    Én je draagzak mee! Heeft ie geen zin meer om te liggen doe je hem daar lekker in!

Welke quinny heb je? Want die moet wel degelijk kunnen liggen! Vanaf 6 maanden mogen ze daar zoiezo in ;)

Shop ze!!

15. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    @me312
    goed plan! :D doen we :D die wandelwagen krijg ik echt niet gefixt! hahaha
    straks eens aan de vriend vragen :)