Baby 8 weken slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door T86, 29 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T86

T86 Actief lid

4 mei 2014
    157
    20
    18
    Mijn dochter van 8 weken slaapt overdag heel slecht. Ze heeft reflux klachten. Zijn bij 2,5 week al overgestapt op Hero comfort. Het spugen werd aanzienlijk minder. Nu heeft ze de voeding zelfs aangemaakt met Johannes broodpitmeel. Maar ze vertoont veel klachten van verborgen reflux. Nu advies gekregen om naar de huisarts te gaan met haar. Dit houd haar overdag vaak uit haar slaap waardoor ze overdag slecht slaapt en uiteindelijk zo oververmoeid is dat ik haar alleen in slaap kan sussen. De standaard aanpassingen van bedje hoog, hoog houden met voeding enz hanteren we al. Mocht je nog tips hebben graag?

Wat mijn vraag eigenlijk is, ze slaapt al ruim 2,5 week de nacht door. Althans de laatste voeding om 23:00/23:45 en de volgende voeding varieert van 06:30-09:15. Maar ze wordt elke nacht rond 4 uur wakker. Ze heeft dan moeite om weer in slaap te vallen. Geef haar een speentje en vaak zet ik zazu aan zodat ze weer lekker in slaap kan vallen. Ze is dan alleen maar aan het mopperen en jammeren. Ze slaapt al vanaf de geboorte bij ons op de kamer in een wiegje en ook heel lang op Aankleedkussen tussen ons in.

Ze valt eigenlijk pas weer goed en diep in slaap als ik haar bij me neem en bij ons in bed leg. Ik weet het ze is nog heel klein en we mogen boffen met de nachten. Maar vraag me af of anderen dit herkennen!

2. sleepy

sleepy Actief lid

13 nov 2016
    292
    72
    28
    Ik zou haar een flesje geven snachts, misschien heeft ze wel gewoon honger.

Deel Deze Pagina