HELP!! bloed 2 dagen na NOD!!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MDCasBaby, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MDCasBaby

MDCasBaby Lid

Apr 18, 2010
    40
    0
    0
    Middelburg
    ik had vandaag vanavond na de sex bloed,sochtends viel me dat pas op toen mijn ondergoed onder zat(sorry)
    het is donkerrood en helder
    wat is dit?
    heb de dag ervoor een feest gehad,wel druk gedanst maar verder geen drank en andere onzin gedaan
    wel laat pas op bed
    ik snap het niet want ik heb echt nog steeds alle symptomen en die had ik al 2 weken bijna
    ben ik nu gewoon ongesteld?
    of late innesteling?
    gistermiddag een test gedaan en daar zag ik geen kleurlijntje op
    maar ik heb wel laat hcg opbouw iig vorige keer wel
    wie kan me geruststellen en/of uit mn stress helpen met hun ervaring ?
    ik ga vanmiddag wel n bloedprik test doen
    maar ik ben zoooo bang!!
    heb nog wel steeds krampen in mn liezen en naast mn BM

groetjes moniek

2. Lillith

Lillith Bekend lid

Mar 29, 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Meid, het kan heel goed zijn dat je gewoon ongesteld geworden bent. Ik ben ook wel eens drie dagen overtijd geweest en in de week ervoor allelei symptomen gehad, zoals misselijk, gevoelige borsten, etc. Negatieve zw-testen en 3 dagen na NOD dus gewoon ongesteld geworden.
    Als je "slechts" 2 daagjes overtijd was en ook een negatieve test had, denk ik dat je er wel vanuit kunt gaan dat je gewoon ongi geworden bent...

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik denk inderdaad ook dat je gewoon ongie wordt, je bent 2 dagen overtijd zeg je en een nega test.
    Dat je HCG de vorige keer langer duurde wil niet zeggen dat dat deze keer ook zo is, iedere zwangerschap ik anders.

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Klinkt als een gewone menstruatie, helaas... Je cyclus hoeft niet elke keer precies even lang te zijn, kwaaltjes kunnen ook op een naderende ongi wijzen en je test was negatief. Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

5. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Geen paniek, het kan zijn na sex dat je wat bloedverlies hebt. Je baarmoeder stroomt nu veel bloed door en bij sex of persen kan een bloedvaatje knappen. Heel normaal. Die krampen is volgens mij bandenpijn

Oh, had niet gelezen dat je test niet positief was. Betekend nog niks, ik had de eerst vier dagen na mijn NOD licht bloedverlies maar ben wel zwanger. Ben benieuwd wat er uit je test komt.

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Het kan nog alle kant op. Ik heb nu ook nog steeds na seks bloedverlies. Dit schijnt te kunnen, doordat alles idd goed doorbloed is.

Weet je inmiddels al meer trouwens?

Share This Page