leuke dingen doen met het gezin.

Discussie in 'De lounge' gestart door Ozzy, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Allemaal,

Ik vroeg me af wat voor leuks je kan doen in Nederland als je 2 weken vrij hebt.
    Waar is het nou echt leuk met een kleine van bijna 1 jaar.
    Ideeen zijn welkom.

Groetjes,

2. Wij vinden het leuk om te gaan zwemmen met onze meis. Duinrel is misschien leuk?
    En ze vindt de beestjes in de dierentuin ook erg interessant :)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.821
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het bos, de dierentuin, een speeltuin, zwembad, ik denk dat je op zich niet te moeilijk moet denken :) , volgens mij zien ze op die leeftijd zoooo veel nieuws!
    dagje plaswijck is misschien ook wel gezellig, hoewel voor het echte spelen hij al weer wat groter moet zijn denk ik, maar er zijn veel kinderen etc

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Zwemmen, dierentuin, wandelen in het bos of op het strand, speeltuintje (of is ie daar nog te klein voor? geen verstand van 1 jarige hier :oops: )

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    centerparcs oid? lijkt me erg leuk!

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Alles wat "nieuw" is is leuk. Zeker als je af en toe zelf even rond mag schuifelen aan n hand ofzo.
    Zwemmen is natuurlijk helemaal top. En n kinder boerderij (liever kinderboerderij want een dierentuin met ergens in dat grote hok daar achteraan 5 meter verder een leeuw bekijken zal nog niet echt boeien...en bokjes kan je aanraken!) of iets grotere speeltuin waar ze schommeltjes hebben waar kleinere kinderen in kunnen is helemaal fantastisch.
    In sommige overdekte speeltuinen hebben ze ook voor de aller kleinste een hele leuke speel hoek EN een heel regiment aan kindjes om naar te kijken en dat vinden die kleintjes wel heel interesant ;)
    Hou het lekker simpel want voor de grotere dingen is nog tijd zat en zal nu veel te moeilijk zijn om echt te beseffen.

Deel Deze Pagina