onwijs veel harde buiken 30 weken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Jazzie, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jazzie

Jazzie Bekend lid

Dec 6, 2008
    787
    0
    0
    hallo,

Ik ben nu 29 weken zwanger bijna 30.. en heb sinds gister avond om de haveklap harde buiken. deze voelen onprettig aan.. met soms een lichte uitstraling naar de rug. (nu is het mijn 2de... ) het lijkt voor mij op weeen.. maar niet zo krachtig.. Het houdt ook niet zo lang aan.
    Alleen als de harde buik weg is.. Maak ik ook elke keer een diepe zucht van verlichting.
    Toen ik vanochtend om 6 uur wakker werd was ik ook zwaar uitgeput. ben in bad gegaan.. had nog steeds last van de buiken. wel is waar minder dan gister avond. Om 10 - 12 uur weer gaan slapen.. en werd daarna al iets beter wakker.
    Na 2 paracetamol en een lunch om 2 uur weer gaan slapen en om vier uur werd ik wakker en dacht dat het weg was.
    Helaas komen ze nu constant weer terug..
    moet ik me nu echt zorgen gaan maken? zijn dit gewoon voorweeen?
    Ik laat morgen mijn urine testen op blaasontsteking..

Liefs Jazzie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jazzie,

en heb je blaasontsteking? Overleg anders even met je verloskundige, ik vind het wel erg vaak en frequent, die harde buiken.

Mirjam

3. Jazzie

Jazzie Bekend lid

Dec 6, 2008
    787
    0
    0
    Ik had geen blaasontsteking.. Het is na zondagavond ook helemaal weggezakt. Ik snap er niks van. Kindje ligt in een stuit (moest maandag voor controle echo nierbekken) dus indalingsweeen waren het ook niet.

.... Ik vind het nu wel een btje stom van mezelf dat ik het weekend niet gebeld heb. Maandag moet ik sowieso weer naar de vk. als ik weer zoiets heb bel ik gelijk. Maar omdat het nu helemaal weg is.

iig bedankt nog voor de reactie.

Liefs Jazzie

Share This Page