Temperatuur tijdens missed abortion

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LOVE, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LOVE

LOVE Niet meer actief

Misschien plaats ik het hier verkeerd. Als dat zo is mag deze natuurlijk verplaatst worden...

Ik vroeg me af of je temperatuur zakt tijdens een missed abortion? Ik heb het hartje al 2 weken geleden gehoord maar ben ineens zo onzeker. Omdat al mijn symptomen ineens weg lijken te zijn (weet dat dat ook kan tijdens een goede zwangerschap) en ik gewoon een naar gevoel had heb ik weer een test gedaan (ik had het niet moeten doen :)) Die test was dus heel licht positief! Dat terwijl ik echt vet positieve testen heb gehad! Nu heb ik al een paar dagen getempt en mijn temp blijft wel hoor, 37,4 ongeveer. (Ben 8,3 wkn zwanger)

Dus... zakt de temp bij een missed abortion???

Thanx voor de racties alvast...

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hoi,

ik zou ophouden met te temperaturen.
    Een missed abortion zie je zoals de naam zegt pas op een echo.
    Je maakt je nu waarschijnlijk onnodig ongerust.
    Je lichaam ziet een missed abortion als een normale zwangerschap dus is er geen reden waarom je temperatuur zou dalen.
    Overigens is jouw temperatuur gewoon goed.

Succes!

3. LOVE

LOVE Niet meer actief

Thanx voor je reactie! Bij mijn zoontje was ik ook altijd erg ongerust, hij is kerngezond dus het was onnodig. Maar ja, helaas heb je dat zelf niet voor het kiezen. Ik was toch ff nieuwsgierig...

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik bedacht me altijd dat als ik me ongerust maakte de zwangerschapshormonen goed hun best deden.
    Want het is een van de symptomen :D.

Deel Deze Pagina