Goede avond lades. . Hebben jullie soms ook zo onwijs vol gevoel ik je buik. Alsof je jezelf de hele dag vol heb zitten vreten. Naarmate de dag vordert Hoe erger dar gevoel wordt.helemaal opgeblazen ook. ...enig is wat dit kan zijn...heb geen last van obstipatie klachten oid...
Had/heb ik ook heel erg. Nu gisteren geen vlees gegeten of zuivel in de avond en ook nog een rennie deflatine genomen en ging het beter. In de avond een buik van 5 maanden
Ik had dat ook tot ongeveer 12-13 weken, daarna werd het minder. Had verder geen last van misselijkheid, dus was wel blij dat dat volle gevoel het enige was. Nu komt t weer een beetje terug met een dikker wordende buik met 28 weken. Hoop dat het bij jou ook over een paar weken minder is.
Ja had ik ook ging bij mij wel weer over. Silki ik weet niet zeker of je Rennie mag gebruiken in je zwangerschap.. misschieb even checken?
Ik heb ook vaak een opgezette buik dat het lijkt of ik paar maanden verder ben gelukkig vandaag nog geen last van gehad maar mijn verliskundige zei dat het normaal was en erbij hoorde