pijn na plaatsen mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mamasince2010, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    ik heb gisteren middag voor de eerste keer een mirena spiraal laten plaatsen.
    de plaatsing zelf viel mee,maar kort daarna kreeg ik ontzettend heftige buikpijn. Ik heb liggen rollen en draaien over de bank en ik kon alleen nog maar huilen.
    na de nodige paracetamol ging het redelijk maar de zeurende pijn bleef.

vanmorgen begon ik weer meteen met buikpijn...
    nu vertrouw ik het eerlijk gezegd niet zo. herkend iemand dit?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zus liet in april een spiraaltje zetten en belde me 30min na het plaatsen huilend op, ze verging echt van de pijn :(
    Dit schijnt wel vaker voor te komen (volgens haar arts voornamelijk bij vrouwen die nog nooit bevallen zijn)
    Haar arts zei dat de pijn die zij had eigenlijk gewoon een soort weeën waren.
    Bij haar is het spiraaltje er weer uitgehaald na 1,5 wk omdat de pijn niet minder werd.. ze kon echt niet meer functioneren.

Ik zou het even in de gaten houden, denk dat de pijn met een paar dgn wel over moet zijn, of iig niet meer zo heftig. Zou gewoon de arts bellen als de pijn echt te erg wordt!

3. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    thanks voor je reactie

ik heb in ieder geval de huisarts al gebeld omdat het niet om te harden is... en ik ben echt niet kleinzerig

morgen vroeg moet ik terug komen.
    ik weet het niet zo goed nu, afgelopen tijd veel te verduren gehad dus hoop niet dat dit een uitwerking daarvan is...

misschien te snel laten plaatsen na de miskraam? maar in principe moet dat geen probleem zijn gezien de menstruatie wel op gang is gekomen..

Deel Deze Pagina