m'n hoofd staat echt op exploderen. eergister de hele dag op bed gelegen, en een beetje liggen slapen/dommelen. De kleine had ik sochtends naar de oppas gebracht en ik snel me bed weer in. heb een paar paracetamolletjes op, maar het helpt allemaal niks. Ik probeer zoveel mogelijk te drinken en te eten (als ik het niet uitspuug). Herkenbaar bij jullie? tzal er wel bijhoren denk ik dan, maar tis wel slopend zeg...
herken het wel. Rond die termijn had ik ook alleen maar hoofdpijn. Zoals je al zegt; probeer genoeg te drinken en sowieso elke dag even de frisse lucht in te gaan kan ook helpen
ja hoge bloeddruk dacht ik ook al aan. maar die koppijn zo rond de twaalfde week komt ook heel veel voor dus zit ff in dubio..
ben verder trouwens ook misselijk, kortademig (al moe van trap op lopen) en zweterig zonder inspanning verricht te hebben.
Heeft allemaal met de hormonen te maken. Je lichaam gaat een hele verandering door. Die hoofdpijn in die periode kan ik me nog goed herinneren. Ik was er echt ziek van.
Hier helemaal herkenbaar. Heb het nu ook al vanaf donderdag. erg beroerd veel zweten. Alles wat ik doe is me teveel.
gewoon ff afwachten dus. bij mijn vorige zwangerschap ook totaal geen last van gehad, daarom nu allemaal ff nieuwe he. zo, net de hele boel er weer uitgewerkt, lucht ook op
bloeddruk gaat over t algemeen nog niet zo vroeg in de zwangerschap zodanig omhoog dat je er hoofdpijn van krijgt Horrormoontjes.. wat doe je er tegen?
Ik kreeg enorme hoofdpijn door mn bekken. Oefeningen doen en hoofdpijn was weg. Dus als je ook bekkenklachten hebt, zou het ook daarmee te maken kunnen hebben
Hallo, ik loop nu al 5 dagen met dag en nacht hoofdpijn. Mijn bloeddruk kan flink pieken (onderdruk 90-98) maar zakt ook steeds weer. En geen eiwit in urine. Vraag mij ook af of ik soms zuek ga worden want voel me ook apart.
Ik had vandaag ook erg hoofdpijn, en was zelfs op een moment een beetje duizelig en gisteren en vandaag had ik een hitteaanval (zweten) Ik moet wel zeggen dat er ook een ontstoken kies aan het rommelen is.. vandaag gebeld voor een afspraak maar ze hadden geen tijd.. Ik had een afspraak verzet ipv een gebroken rib en ik zelf niet kon fietsen. Kreeg voornamelijk de indruk dat me dat niet in dank werd afgenomen en dat ze daarom weinig zin hadden me te helpen.. dat word dus het weekend af zien met paracetamols vrees ik.. zucht. Miss dat het in verband staat.. geen idee.