Hellllp!!! Test is een stuk lichter!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi meiden

Net is moeders voor moeders geweest en uiteraard een test gedaan. Deze was tot mijn schrik een stuk lichter dan voorheen!! Ben nu 7 weken en een dag.. Gelijk even een test van mezelf gedaan en deze was dus ook een stuk lichter! Ben gelijk gestressed, aangezien ik hiervoor 2 mk heb gehad... Morgen maar even bellen met de gyn, ben morgen ook jarig en op deze manier kan ik het niet fijn gaan vieren... :(

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Vanaf 6 weken raden ze aan niet meer te testen. Hcg is dan zo hoog dat testen daar anders op reageren waaronder dus lichter.

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Maar die vrouw van moeders voor moeders zei dat de test van hun anders was dan je eigen test, en dat het wel de hoge concentratie aan zou moeten kunnen

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Maar gaf de mvm-test een positieve uitslag? Dan is t toch ok?

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja dat wel maar wel lichter...!

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm ja ik snap dat weet ik hoeveel testen niet zo. Ik bedoel positief is positief toch? MvM testen zijn over t algemeen meestal geen knaltesten...

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb een half jaartje geleden ook meegedaan, toen was ik 5 weken, en toen knalde de MvM test wel...

8. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Positief is positief. Het enige wat je nu kan doen is blij zijn en afwachten helaas..

9. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Mijn test voor mvm was ook lichter dan mijn eigen test met 4 weken.
    Heb er eigenlijk niet bij nagedacht, positief is positief volgens mij....

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Is dat zo joh dat ze het afraden om na 6 weken niet meer te testen? Ik wilde namelijk vrijdag nog een keer testen maar ben dan bij a 7 weken dus doe ik het maar niet.

Guusje,het zegt echt niks hoor als je test lichter is. Positief is positief!

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mamahil: wat fijn dat je er niet bij nadacht haha.. Ik wou dat ik dat had!

Komt denk ik omdat ik hiervoor 2 keer een miskraam heb gehad..

12. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik deed testen met indicator van ClearBlue, waar "zwanger 1-2" of "3+" op staat. Beter te interpreteren dan streepjes, hoewel het natuurlijk spannend blijft en je eigenlijk geen zekerheid hebt helaas dat het goed blijft gaan. Maar dat hielp bij mij wel een beetje.

13. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Logisch dat je veel test...ik had nog net geen aandelen bij cb na een ma.
    Wat hierboven ook gezegd is...ik heb cb indicator gedaan...elke keer een week ertussen, zag de hcg op deze manier oplopen en dat stelde me enorm gerust...
    Het is echter niet de bedoeling in de stress te schieten! Morgen even contact opnemen met je verloskundige/gyneacoloog en voorleggen, misschien dat je even een extra echo kan laten maken , wat je gerust kan stellen dat er hartactie, etc is!
    Succes, duim voor je dat het gewoon allemaal goed is!

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Lieve meid, mag ik je even helpen relativeren?
    Je hebt 5 maanden geleden meegedaan en de test was toen donkerder. Maar helaas is het toen misgegaan.. Die donkere test zegt dus feitelijk niets. Toen ging het fout, dat betekent niet dat het nu ook fout gaat. Het kan ook goed gaan.

Ik heb in december ook meegedaan, ik had knaltesten ook op die MvM. Helaas had ik een ma en bbz. Nu had ik voor nod 2-3 weken op de cb digital. Ik heb nooit een 3+ gezien en ook de test van MvM knalde niet zo als in december. Toch gaat het hartstikke goed.
    Het kan echt goedgaan! Kop op meid!

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Als je verder geen andere klachten en/of bloedverlies hebt, zou ik me niet al te veel zorgen proberen te maken.. Wellicht is je HCG inderdaad gewoon al te hoog :)

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks voor jullie lieve woorden meiden! Ik bel zo ff naar de gyn, kijken wat ze daar zeggen!

17. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Komt vast goed Guusje. Het kan inderdaad maar zo zijn dat de test de hoge hoeveelheid HCG niet aan kan.

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik mag zo ff langskomen voor een echo, omdat ik vandaagjarig ben

19. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Dat is lief van ze, nou ik duim dat je een kloppend hartje ziet.

20. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Ik duim voor je dat alles goed zit!!! laat je het even weten?
    Oh ja, en gefeliciteerd met je verjaardag ;)

Deel Deze Pagina