Iemand ervaring met acupressuur of acupunctuur om bevalling op gang te krijgen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vivian22, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met acupressuur of acupunctuur om de bevalling op gang te krijgen (of iig de weeen)?
    Gisteren ben ik gestript maar dat heeft tot nu toe nog niks geholpen (had er wel hoop in) dus zou nu wel heel graag wat vordering willen :)

2. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    een vriendinnetje van mij heeft 2 acupunctuur behandelingen gehad en een dag na de tweede behandeling begon het echt. maar ze is in die week ook 3x gestript. en wat nou echt geholpen heeft...? zelf denkt ze de acupunctuur.
    vervelend he dat wachten! ik ben zelf nog niet over tijd maar heb nu 3cm ontsluiting, al eeuwen harde buiken en voorweeën, en ben vanmorgen m'n slijmprop verloren. zegt allemaal niks...
    maandag word ik voor het eerst gestript dus ik ben benieuwd.
    wil je acupunctuur gaan proberen?

3. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Verder niemand ervaring??

Ja liniej had toestraks gebeld en kon om 16.45 nog komen dus heb dat gedaan. Baad het niet dan schaad het niet denk ik maar :)
    Voelde het wel in mijn lichaam tijdens die behandeling, dus het doet wel iets denk ik.. Ben benieuwd!

4. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik ben ook heel benieuwd! hoop dat je er baad bij hebt!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb toen een drukpuntenmassage gekregen en met soort van wierook dingetjes wat ik op mijn handpalm moest laten branden, en op mijn binnenkant voet. Dit is een oosterse behandeling. Ook om de bevalling te vergemakkelijken. Weet niet of t geholpen heeft maar ik zou ingeleid worden en uiteindelijk was t dus niet meer nodig! En ontsluiting duurde een half uur en persen 13 min! Zonder naweeën! Ik hoop dat mijn volgende bevalling weer zo mag verlopen! :D

Deel Deze Pagina