Terug gezet naar vier vijf weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Romy84, 16 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy84

Romy84 Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Hoi allemaal, ik heb een kerngezonde dochter van vijf en een miskraam achter de rug vorig jaar. We zijn er via de echo achter gekomen dat het niet meer levensvatbaar was. Gisteren een vroege echo gehad met zes weken maar helaas was er niets te zien dan een zwarte vlek. Ze waren in het ziekenhuis wel posetief en hadden het opgemeten en zeiden aan de hand van de grote ben ik gewoon nog pril. We heeft dit ook meegemaakt? Moet over twee weken terug komen en ben een beetje onzeker ivm me miskraam. Lieve groetjes

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben bij de tweede ook ruim 2 weken teruggezet. Heel stressvol, zeker omdat ik ook veel bloedverlies had, maar uiteindelijk helemaal goed gekomen.
    Ik hoop op het beste voor je!

3. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik bij de tweede ook te vroeg voor de echo. Heb een onregelmatige cyclus en gezien mn laatste menstruatie zou ik ong. 6 weken zijn. Er was NIKS te zien, alleen verdikt baarmoederslijmvlies. Ik heb al eens een bbz gehad dus schoot meteen weer in de stress. Een week later een pril kloppend hartje gezien.
    Ik zou met jou termijn en een donkere vlek (waarschijnlijk vruchtzakje?) Me niet heeeel druk maken. Het kan echt gewoon nog goed zijn. Succes met afwachte .

4. Romy84

Romy84 Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Ok fijn dat het goed gekomen is. Ik bloed niet maar dat zegt niks daar ben ik juist zo van geschrokken in me andere zwangerschap heb wel een goed gevoel maar die onzekerheid maakt me gek.

5. Romy84

Romy84 Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Ja ze zeiden ook ziet er goed uit er is een mooie zwangerschapskilo te zien zoals ze dat noemen alleen kan nog geen baby'tje of hartje zien. Maar vraag me toch ook af hoe vaak het voor komt dat een vruchtzakje leeg is? Maar ja ik probeer gewoon te genieten en te bidden dat het allemaal goed komt.

6. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Het is nog allemaal zooooo ontzettend klein en soms is dat dan nog niet te zien. Een dag later kan er zomaar wel iets te zien zijn dus niet te druk maken ;)
    Ik duim voor je.

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier helaas een slechte ervaring ermee. Verloskundige nummer 1 zei het is te klein of het gaat mis of je bent heel pril. Twee weken later weer terug verloskundige nummer 2 zei kijk ziet er heel goed uit mooi op termijn. 2 weken later weer terug verloskundige nummer 1 was er toen weer en die constateerde toch echt een MA. Maar hoeft niet zo te gaan bij iedereen hè! Houdt wel moed

8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Wanneer heb je positief getest?

9. Romy84

Romy84 Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Ik heb twee weken geleden posetief getest. En bedankt voor het duimen schoentje we zien het wel. Ben gewoon benieuwd of er meer vrouwen zijn die dit herkennen?

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Als je al 2 weken geleden positief getest hebt zou je nu toch al 5,5-6 weken moeten zijn. Had je gelijk 2 donkere streepjes toen of nog heel vaag?
    Je verwacht dan wel iets meer te zien op een echo dan een zwarte vlek, hoewel het in het begin echt van dag tot dag kan uitmaken of je wel of niet iets ziet. Hoop dat er met de volgende echo wel een kloppend hartje te zien is, maar ik zou er wel rekening mee houden dat het misschien toch niet goed zit...

11. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij mij is zoiets nooit goed nieuws geweest. En bloedverlies wil zo weinig zeggen. Dus zolang je gern bloedverlies hebt moet je hoop houden gaat voor mij niet op. Een keer bloedverlies gehad en dat was de enige keer dat we een kloppend hartje hebben gezien..
    Maar het is erg pril. Een echo met 6 weken doe ik om deze reden nooit meer. De lans is groot dat ze niks kunnen zien en de dagen erna zijn slopend..
    Sterkte en hopen op een wonder.

12. Moreth

Moreth Nieuw lid

19 mrt 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2x een MK gehad, 1e had ik Echo met 5wk en paar dagen later was het mis, 2e keer een echo met 6wk 6 dagen, kloppend hartje en alles maar helaas is het daarna alsnog mis gegaan. Dit is mijn 3e zwangerschap en daar heb ik ook eerste echo met 6 week gehad en daarna nog een keer met 8 week om te controleren of dit keer alles goed ging. Ik begrijp de angst maar al te goed maar helaas kan men alleen maar afwachten en hopen dat het goed gaat. Heel veel vrouwen hebben de eerste zwangerschap een MK en krijgen daarna een gezond kindje. Maak je er niet te druk over want dan raak je gestresst en stress in het begin stadium is enorm slecht voor het vruchtje.

13. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook eerder een MK gehad. Toen met 7 weken en extra echo op eigen kosten gedaan omdat ik het niet vertrouwde. Was een paar dagen na de positieve test helemaal niet meer misselijk geweest, terwijl ik het wel was geweest. Toen zagen ze wel iets, maar geen kloppend hartje, termijn liep ook achter. Dus nog een echo gehad met 8 weken. Toen bleek het foute boel. Ze zag het bloed al zitten en 1 dag na die echo begon het bloeden. Je haald hoop uit de positieve verhalen, maar ik zou idd nooit meer een echo doen eerder dan 8 weken. Dus bij deze zwangerschap ook erg onzeker geweest. Soms dagen lang niet misselijk. Maar toch gewacht tot 8 weken met de eerste echo en gelukkig nu wel een kloppend hartje gezien! Maar merk wel dat ik onzeker blijf. Zelf nu ik de kleine elke dag voel ben ik bang dat het nog steeds mis kan gaan. Bij de eerste nooit onzeker geweest. Maar na een MK blijf je dat altijd wel denk ik.

14. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Kan 2 kanten op.. Bij mijn miskraam zagen we toen een mooi kloppend hartje, maar ook ik werd 2 weken terug gezet, iets wat eigenlijk amper kon volgens mij. De verloskundige vertelde me toen dat er 2 mogelijkheden waren.. Of ik was minder lang zwanger dan ik zelf dacht, of het zou mis gaan..
    2 weken later een nieuwe echo gehad en het hartje klopte nog wel, maar ons kindje was niet gegroeid. Helaas is het hartje een paar dagen later gestopt.
    Maar, nogmaals, het kan meerdere kanten op! Misschien ben jij inderdaad minder ver.. Het blijft een onzekere tijd helaas :(

Deel Deze Pagina