Dreumes erg ziek

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MissSol, Apr 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hallo dames, ik maak me zorgen om me zoontje die de laatste tijd veel ziek is en hoop dat jullie me advies kunnen geven of gerust kunnen stellen. Hij is veel ziek de laatste tijd en heeft pas geleden nog een ab kuur gehad omdat z'n amandelen ontstoken waren. Nu is ie sinds gisteren ineens weer heel ziek, heeft hoge koorts en wil niks eten en drinkt alleen hele kleine beetjes. Gister moest hij ook spugen en heeft ie bijna alleen maar geslapen, gistermiddag was ie wel wakker maar alleen maar kreunen en huilen, vannacht een hele lange nacht gemaakt en vanmorgen weer wakker met koorts. Gelukkig wel wat gedronken en verder lag ie alleen maar op schoot. Sinds 10.30 ligt ie in bed en slaapt bijna continu, paar keer werd ie ff wakker en meteen huilen en weer kreunen en hij wil ook helemaal niets. Heb huisarts gebeld en afspraak voor morgenochtend, ze zei wel als hij slechter word dat ik moest bellen maar ik twijfel nu dus, zouden jullie dit afwachten tot morgen?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou bij twijfel bellen, als het namelijk 17u is geweest is het een lange nacht tot morgen en kleine kindjes met koorts en niet drinken kunnen snel verslechteren. Ik zou dus zelf bellen als je gevoel zegt dat het niet goed is, en even je kindje door de dokter laten zien!

3. Esjes

Esjes Lid

Aug 30, 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volg je hart. Als je jezelf echt zorgen maakt dan kan je beter een keer een "zeur" zijn bij de HA dan dat het straks echt slecht gaat met je kindje.

4. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Bedankt dames voor jullie berichtjes, heb gebeld en kan straks terecht.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hoe is het gegaan?

6. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hij is gelukkig beetje opgeknapt mede dankzij paracetamol, wel doen ze amandelen weer mee, ze gaat hem waarschijnlijk doorsturen als hij hiervan genezen is...

Share This Page