2 miskramen achter elkaar binnen een half jaar

Discussion in 'Vlindertjes tot 16 weken' started by dunchan, May 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,018
    25
    48
    Female
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Wat een mooi jaar had moeten worden werdt voor ons een hel.

Begin dit jaar begon met iets moois onze eerste zwangerschap van ons samen. Aangezien wij sinds 2006 al bezig zijn. Was dit een wonder. Maar als snel werdt het geluk omgezet in groot verdriet.het begon met bloedverlies en dat werdt heftiger en Met 6 w en 1 dag waren wij ons kindje verloren.
    We hadden besloten om eerst weer een maand te wachten en dan de maand daarna weer te proberen. We dachten dat het wel weer even zou duren.
    Maar niet, we hadden daarna al weer een positieve test in handen. Was deze keer geen ontspannen zwangerschap. Met 7 weken onze eerste echo een klein babytje te zien maar met een heel traag hartje. Het kon nog twee kanten op gaan.
    Een week zenuw slopend te hebben gewacht hadden we met 8 weken en 4 dagen weer een echo. Alleen dit maal geen hartje meer te zien. We begrijpen er niks van.... We zijn kapot van verdriet.
    Morgenochtend word ik gecuretteerd en kunnen wij afscheid nemen van ons 3 sterretje. Ik ben doods benauwd voor morgen en Kijk er erg tegen op. Maar het moet gebeuren.
    Bedankt dat je me verhaal heb gelezen.:)

2. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

Apr 25, 2012
    1,186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Ooh damn wat vervelend!
    Ik wens je veel sterkte!

Weet niet of je bij eerdere mk ook gecurreteerd bent, maar lichamelijk vond ik t meevallen.... Daarna even tijd voor jezelf nemen... Is mij heel goed bevallen.....

Sterkte morgen!

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Meis, I know how you feel...

Helaas hier ook 3x binnen een half jaar mis. Ben ook echt radeloos...

Sterkte!

4. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    hier ook hoor meid..2 in 3 maanden tijd...van de ene 5 weken de andere (nu dus) geen idee was gelijk na MK zwanger..denk ook 5 weken en een paar dagen..Sterkte!!

Share This Page