Onze 1 echo liep niet zoals we hoopten..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door LittleAngel22, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Ja het is echt kl*ote.. Bedankt..

Nogsteeds geen teken dat t kindje eruit gaat komen.. :( Dus morgen de VK maar weer bellen om een afspraak te maken.. Ga maar voor de pillen denk ik

2. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    hoe is het gegaan?

3. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte! Hoe is het nu met je?

4. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Heel erg om mee te maken .. Ik had precies hetzelfde ... Ik was zo aangedaan ik heb een curettage gehad , heb er zelfs bij een psycholoog voor gezeten,

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wil jou/jullie hartstikke veel sterkte wensen.. het is altijd moeilijk zoiets mee te maken..
    Hoop dat jullie t een plekje kunnen geven. Af en toe eens lekker uithuilen doet goed, en zeker met elkaar hier over praten.. dat hebben mijn vriend en ik in het begin niet gedaan...

Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en dat het deze keer helemaal goed komt.. *knuff*

6. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte! zit net je bericht te lezen en snap precies wat je bedoeld/voelt.. ik kreeg ook met 13 weken slecht nieuws te horen,( 1e echo) terwijl mijn lichaam gewoon door was gegaan met zwanger zijn, een ongelofelijke tegenslag.. uiteindelijk heeft het bij mij 2 weken geduurd voordat de miskraam pas begon, toen een week gebloed, dacht dat dat het dus al was, na die week begon het eigenlijk pas echt, werd toen ook opgenomen in het ZH, was benieuwd hoe het nu met je gaat?

wens je heel veel sterkte met het verlies!!

Deel Deze Pagina