Onze 10 jarige dochter mee naar 1ste echo??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kleinemuis80, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Als ze al zo betrokken is bij alles, dan zou ik haar gewoon meenemen.
    Wij hebben de kids (7, 5 en 3) niks verteld tot na de goede echo met 9 weken. Maar jouw dochter weet alles al, en ze weet de risico's.

Ik vind het juist een mooi iets dat ze zo betrokken kan zijn door haar leeftijd. Ik merk dat mijn oudste nu ook al zeer betrokken is, alsof we samen zwanger zijn.

Bij ons in het zkh is het verboden om kinderen mee te nemen bij de combinatietest en de 20wk echo. Maar is het ook 'verplicht' om een partner of begeleider mee te nemen, die had ik er ook niet bij door omstandigheden.

Ik moet met 14.4 terug voor een nekplooi ter geruststelling en neem dan waarschijnlijk wel mijn peuter van 3 mee. Dat is dan even niet anders.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk kunnen jullie met zijn 3-en lekker genieten de komende 8 maanden :D

2. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Ze is mee geweest.. Arst vond het ook geen probleem. Vond het zelfs mooi. En ze zei dat ze groot genoeg is om het te begrijpen..

Wij hebben een mooie echo gezien en dochter was super trots!!

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb dl van 8 alleen niet met de eerste echo meegenomen.
    ze had wel heel graag gewild maar je bent zelf al zenuwachtig of het allemaal goed is.
    ik wilde eerst zelf weten of het er echt zat en dat het goed ging.
    de rest van de echo's is ze wel mee geweest incl 20 wekenecho.
    ik had daarna ook nog een aantal groei echo's en dat vond ze helemaal fantastisch

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb mijn zoontje van toen nog geen 2 jaar meegenomen naar een pretecho. Was wel via de buik en niet inwendig. Hij snapte er niets van maar vond het wel grappig allemaal. Ik zie niet in waarom een meisje van 10 niet mee zou kunnen. Misschien omdat het inwendig is? Anders even wachten met haar mee te nemen tot het uitwendig kan?

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.040
    3.865
    113
    Vrouw
    Thuis
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat de echo goed was.

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Zie nu pas dit berichtje. Leuk!

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Super Kleinemuis! Gefeliciteerd!

8. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Gefeliciteerd! Wat moet dat fantastisch zijn na zo'n lange tijd. En dan is het extra gaaf als je het kan delen met je grote dochter.

9. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Super! Van harte gefeliciteerd!!

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    oo wat super en vond ze het niet prachtig en natuurlijk gefeliciteerd met jullie goede echo

11. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ja zeker! Hier ook uit pure nood want normaal zat ze op school maar die was opeens vrij! en na 4 slechte zwangerschappen had ik vrij weinig hoop dat nummer 6 wel goed was. En wou ik dat ze nog even niks wist, maar ze is wel makkelijk en vond t prima haha

12. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Fijn je goede echo !!

13. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Ze vond het zeker prachtig.. En wil het liefst nu van de daken schreeuwen. maar ze moet nog even wachten van ons.. En dat doet ze goed, dit mooie spannende geheim!

Deel Deze Pagina