wij hebben afgelopen woensdag de screen echo gehad, het was naar zoveel weken echt fijn om de kleine te zien. wij dachten dat het een jongen zou worden, maar het word een lekkere meid en vind het super leuk alles was goed en gezond alles klopte goed en als het gezond is dat is toch het allerbelangrijkste. en dan maakt het niet uit wat het word. we kunnen er weer voorlopig lekker tegen aan we krijgen 16 mei de 2d 3d 4d echo kan niet wachten maar vond een eco met 7 weken en dan met 20 weken een lange overbrugging pffff dus ben blij dat ik haar weer gezien heb naar zo,n lange tijd heerlijk genieten its A girl
leuk hoor! Wij krijgen morgen de 2d3d4d echo dus ben ook heel benieuwd! Geniet er lekker van! Groetjes
hoi hoi van harte gefeliciteerd lekker van genieten en op naar mei dat je je meissie nog beter kan bewonderen groetjes nathalie
ik moet ook zolang wachten tussen de eerste en 20 wk echo (ik heb de 20 wkn echo ook pas laat en wil ons Guppie graag weer zien )...dus ga over een week of 3 voor een pretecho en dan hoop ik dat ze ook kunnen zien wat het wordt...