vraag me af of jullie dat nou ook hebben, dat je standaard elke keer dat je naar de vk moet minstens een half uur later aan de beurt bent dan je ''afspraaktijd''....... okay, als je 1x in de 4 weken moet is het nog te overzien, maar nu moet ik over 2 weken weer en daarna elke week, maar het loopt standaard minstens een half uur uit....pfffff best irritant! maarja, je wilt wel op tijd aan wezig zijn, want stel je voor dat het wél een keer op tijd gaat. ach ja, misschien ben ik wel een zeur hoor maar ik vind het best vervelend...de laatste keer had ik een afspraak om 11.10u, dus ik ben daar netjes op tijd en om 12.30u(!) zat ik pas weer in de auto........ hoe is dat bij jullie? mutsie!
Het is heel wisselend, maar ik heb er weleens 3 kwartier gezeten. Nu ga ik op een andere dag en zorg ik voor een afspraak in de ochtend dat scheelt al een stuk.
dat heb ik nog nooit gehad gelukkig! ik heb al zo'n hekel aan wachten! Ik zorg dat ik elke keer direct als eerste om half 9 aan de beurt ben
Kan me voorstellen dat als het standaard is je je er aan gaat ergeren. Af en toe is niet erg, vind ik. Als iemand een keer wat meer tijd nodig heeft, dan is het fijn dat de vk ook tijd maakt. Als ik dat een keer nodig heb, hoop ik ook dat ze er voor mij is. Bij mij is de vk vrijwel altijd op tijd. Hooguit een keer 5 a 10 minuten laat, maar dat gebeurt niet vaak. Misschien moet je er een keer wat van zeggen. Of zorgen dat je als eerste aan de beurt bent in de ochtend of na de lunchpauze.
ik moet eigenlijk altijd een kwartier tot half uur wachten.. heb trouwens weleens gedacht dat ze het expres zo deden zodat tijdens het wachten je bloeddruk wat kan stabiliseren aangezien het vaak wat hoger is als je net binnenkomt en het meteen gaat meten.. maar ja misschien is dat ook wel gewoon een loze gedachte van me (die dan bij me opkomt tijdens het wachten)
Ik trek er al een uur voor uit als ik naar de gynaecoloog moet. Hij loopt standaard minimaal een half uur uit....ben er inmiddels al aan gewend
Nou, ik moest gisteren 2 uurtjes op me gyn wachten, omdat ie naar een bevalling ging. En de afspraken die werden doorgeschoven. Is echt niet leuk hoor, ik verveelde me gewoon.
hier zijn ze ook vrij stipt gelukkig, maarja wat iemand al zegt: Mocht ik wat langer moeten wachten, dan hoop ik dat ze bij mij als het nodig is, ook wat meer tijd uittrekken. En als alles juist goed is, vind ik het ook weer niet erg als ze bij mij tijd 'inhalen' . Boekje mee en ik vermaak me wel.
Hihi als ik geweest ben liggen ze daarna altijd weer op schema Tot nu toe moet ik vaak een kwartiertje/20 minuutjes wachten, en zelf ben ik zo klaar. Als ik zou willen zou ik ook gewoon een consult krijgen van 20 minuten maar er zijn gewoon geen bijzonderheden (gelukkig). Dus het is even bloeddruk meten, buikje voelen en hartje horen, en dan ga ik weer. Als het nodig is weet ik gewoon dat ze die tijd voor mij ook uittrekken, dus vind ik het niet zo erg. Nu hebben ze bij ons ook wel veel boekjes liggen, dus dat scheelt.
ik zit in het Vu in amsterdam en echt altijd als ik net een boekje pak om te gaan lezen word ik al geroepen, ze plannen het daar denk ik gewoon heel goed want ik hoef nooit te wachten
ik hoef eigenlijk nooit langer dan 5 min te w8en volgens mij is het ook kwestie van een beetje goed plannen.....
Ik hoef ook eigenlijk nooit te wachten (misschien een enkele keer 10 minuutjes) Hier plannen ze ook om de 2 uur 10 minuten pauze ofzoiets in, om eventueel uitlopen te voorkomen.
soms wachten en soms snel aan de beurt, ligt eraan. er ligt altijd interessant leesvoer dus vind het niet erg
Ik ben tot nu toe 1x geweest en heb toen zo'n 40 minuten moeten wachten. Daar kwam nog bij dat ik mevrouw de verloskundige gewoon van lunchpauze terug zag komen en ook nog leuk zag kletsen bij de balie (wist toen niet dat zij het was). Na 40 minuten kwam ze ons dus maar eens ophalen, ik was om te spetteren. Ik vind het zeer klantonvriendelijk en ik baal dat er in mijn woonplaats maar 1 verloskundigepraktijk is en dus totaal geen concurentie. Want ik denk dat als er concurentie was dat ze dan echt wel wat klantvriendelijker zouden moeten zijn en worden. De eerste keer dat ik belde kreeg ik een bandje dat je tussen 9 en 12 kon bellen voor afspraken, het was toen notabene half 11 . Dit 2 dagen geprobeerd en toen was er eindelijk eens iemand die opnam . Ik kan daar erg agressief van worden :x . Kijk als er nou een spoedgeval tussen komt vind ik het heel wat anders. Maar om als vk nou een beetje te gaan kletsen en lapzwansen terwijl er mensen op je zitten te wachten die ook gewoon op tijd moeten komen vind ik niet netjes. En ze had het ook wel een beetje door denk ik. Ze ging mijn bloedruk opmeten en de bovendruk was iets aan de hoge kant... Dat is vast omdat jullie een tijdje hebben moeten wachten zei ze ! Ja daar had ze denk ik wel gelijk in!
Ik heb tot nu toe 3 afspraken bij de vk gehad, en alle keren ongeveer een half uurtje moeten wachten. Best vervelend idd, vooral de eerste keer, omdat je dan totaal niet weet wat je te wachten staat. Maar inmiddels weet ik dus dat het altijd zo is, en dan vind ik het niet zo erg, als ik er al op voorbereid ben zeg maar.
ik moet ook altijd wel wat wachten geloof iets van 15 minuten ofzo. het valt op zich wel mee. Ik krijg altijd eerst gewicht en bloeddruk controle bij de assistent en dan door naar de verloskundige zelf. over het algemeen schuift het mooi door.
Ik heb 1 keer behoorlijk lang moeten wachten, maar toen was er een van de vk's uitgevallen en moesten de andere alles overnemen, kan gebeuren. Voor de rest gaat t altijd netjes op tijd