Hoi hoi, Zit nu in ronde 8 en hoop zo op ons eerste wondertje. Lijkt me fijn om erover te praten, hoelang zijn jullie al bezig?
Hoihoi! Hier inmiddels al vanaf maart bezig voor ons eerste wondertje . En nu weer op het wachtbankje. Spannend!
Hier vandaag officieel in ronde 46 begonnen. Wij hebben al twee kinderen, dus een derde zou voor ons een cadeautje zijn. Daarom zijn we ook niet onder behandeling in het ziekenhuis maar laten de natuur haar gang gaan. Veel succes en ik hoop dat er voor jullie snel een zwangerschap in zit. Ronde 8 is voor een eerste kindje op zich nog niet zo lang. Ook al lijkt het voor je gevoel een eeuwigheid te duren.
Tja.. Wat is lang... Je titel van jr topic kan allergisch werken.. ronde 8 wie nog meer lang bezig... 2 jaar das pas lang... Maar kan me voorstellen dat t gevoelsmatig wel zo voelt. Herken t zelfs. Je wil gewoon zo snel mogelijk zwanger worden. Wat ons betreft, zie onderschrift
ronde 25.. maar wel een positief verhaal! want een meisje op dit forum in ronde 37 zwanger (eerste IUI)!! dus geef de moed niet op! Duurt gemiddeld ook een jaar
Ja, lang en lang zijn soms twee héél verschillende maten .... Ik hoop voor degene die lang bezig zijn, dat jullie snel zwanger mogen raken...! En ja, voor degene die het wel lang vinden duren (daar ben ik er zelf ook één van, al schaam ik me nu een beetje als ik zie hoeveel rondes sommigen al de wens hebben... :-s...) , is de wens niet minder maarja, geduld is een schone zaak. Maar om jouw vraag te beantwoorden Wonder2015, hier in ronde 4. Na 3 rondes met meteen al prullen met ovutesten enzo (werd er een beetje hyperdieper gefocust van) deze maand maar eens gewoon go with theflow(en flow is dan de klus-zin haha)
Bij mij heeft het 10 rondes geduurd... Op een gegeven moment met ovulatietesten in de weer geweest en getempt... Juist in de maand dat ik zwanger werd even helemaal niets gedaan van die dingen, alles even helemaal losgelaten geen gestress... Was helemaal in shock dat het juist toen wel gelukt was 😀
Deze zwangerschap is van ronde 15, wel met twee kleine sterretjes in rondes 5 en 9. Ronde 8 is nog niet zo lang, maar het voelt al snel als te lang wachten natuurlijk!
Begrijp heel goed dat als je iets zo graag wilt elke maand er eentje te lang is. Hier eindelijk na 2,5 jaar zwanger! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie
Als jij dit al lang vind hoop ik niet voor jou dat je in de voetsporen treed van sommige dames hier. Ik ben bv al 3,5 jaar bezig. Je heb t niet voor t zeggen. Succes in ieder geval. En voor een eerste staat gemiddeld een jaar
Gaan maand 20 in.... In maand 8 was ik voor eerste keer zwanger, Man..... Wat vond ik dat lang duren... Nu na weer 9/10 maanden na miskraam nummer 2 denk ik ach.... Wat is 8 maanden, het is dus net het beeld van wat je hebt meegemaakt... Hoop voor iedereen dat ze snel zwanger zijn....
Hier waarschijnlijk ook ronde 8. Waar anderen de kriebel krijgen van de topic titel, krijg ik juist braakneigingen van reacties van 'je bent nog maar zo kort bezig, pas na 2 jaar mag je zeggen dat je lang bezig bent' bah. Als je zelf het gevoel hebt dat je lang bezig bent -omdat anderen in je omgeving (en misschien ook wel je nod-topic hier op het forum) binnen een paar rondes zwanger zijn-, dan heb je dat gevoel. Je kunt het niet uitzetten helaas. Hier begon dat gevoel al na 6 rondes. Mede door reacties uit mijn omgeving, dat we vast iets verkeerd doen. Niet op het juiste moment vrijen etc. En zeker omdat iedereen in mijn omgeving binnen 3 maanden zwanger is. Na 12 maanden vind ik het nog steeds lang, na 24 ook, na 36 ook. (Misschien voelt het relatief ook langer, omdat we eerst groen licht van een arts moesten hebben voor we daadwerkelijk mochten beginnen. En dat proces duurde dik 2 jaren) Ik wil ook zwanger raken, en wel nu. (Dat gevoel heeft vast iedereen met een kinderwens, al dan niet actief mee bezig)
Wat een nare reactie. Ja, ronde 8 is korter dan ronde 9, maar langer dan ronde 7. Voor iedereen is ronde 8 lang. Alleen als je bijvoorbeeld in ronde 20 zit en dan terug kijkt op ronde 8; ja, dan is dat niet lang. Je kunt TS ook succes wensen zonder zo'n nare ondertoon van 'je moet niet zeuren met je ronde 8'.
Het klinkt misschien inderdaad hard voor de gene die al zolang de wens hebben.. Toch snap ik het wel. Wij zijn 10 rondes bezig geweest en als de wens er eenmaal is duurt alles zooo lang. Ik heb daardoor juist geleerd geduld te hebben en respect gekregen voor de mensen die al jaren bezig zijn en het maar niet wilt. Hopelijk komt het voor iedereen hier allemaal goed!