Hallo allemaal, Met veel pijn in ons hart, moeten we door erge allergieën op zoek naar een nieuw baasje voor onze poezen... Het zijn twee langharige perzen. De één is een grijs mannetje van 2005, ontzettend lief en krijgt graag aandacht. Wel moet hij af en toe zijn (half)zusje laten weten dat hij de baas is. Zijn naam is Hugo. De ander is een gevlekt vrouwtje (schildpad wordt dat genoemd) van 2006. De kleuren zijn zwart, wit, rood/bruin. Ze is een stoere dame en wil soms graag stoeien en geaaid worden. Maar ook zij is erg lief. Ze heet Loes. Het zijn broer en zus, maar uit een ander nestje (jaar later). Maar dus wel van dezelfde papa en mama. Het zijn hele rustige katten met een zacht en lief karakter. Wij hebben twee kinderen en daarmee ging het altijd goed. Al vond Hugo het vaak wel wat spannend. Maar zelfs als ze eens aan de haren of staart getrokken werden, dan deden ze nog niets. Veel te lief dus! Ze komen alleen zomers soms buiten, maar dan in onze achtertuin. Daar buiten zou niet goed komen. Ze vinden dat buiten zijn geweldig! En ook binnen voor het raam is favoriet. Alle benodigdheden zoals kammetjes, voer, voerbakjes, speeltjes, kussentjes, mandjes, krabplanken, krabpaal en rest mogen uiteraard met onze lieverds mee. Beide poezen hebben een stamboom. Wij hopen erop een heel lief adresje te vinden voor onze lieve perzische poezen, want in een asiel is absoluut geen optie. Heb je vragen, wil je meer weten, dan vraag het gerust! Groetjes misa
Wat een mooierds.... Helaas hier zelf ook allergisch... Ga even mijn vriendin een bericht sturen, zij hebben geen kinderen (komen er ook niet) en hebben onlangs hun oude pers in moeten laten slapen... Misschien hebben zij interesse!
Je hoort van me... Ze heeft nachtdienst gehad dus duurt wel even voordat ze reageert vandaag, ligt nog te slapen denk ik...
Ze is wakker en gaat in overleg met manlief... Hoe kunnen ze contact met je opnemen, staan ze ook op mp?
Ik heb mn best gedaan voor je, vind ze zelf zooo mooi, maar ben er heel erg allergisch voor dus hier is echt geen optie... t Is echt een superleuk en lief stel, lekker gek, mochten ze daarheen gaan, dan komen je poezenkindjes zeker weten goed terecht!
Oohw het klinkt heel goed! Ik hoop dat ze onze twee lieverds willen overnemen! Ik heb ook op andere sites oproepjes geplaatst en heb al wel wat reacties. Het is me nog niet duidelijk of er echte interesse is. Maar jouw vrienden klinken echt wel als een fijne optie. Ze mogen natuurlijk ook vrijblijvend komen kijken, bellen, mailen, of desnoods bekijken via skype. En alles is te overleggen. Bedankt voor je lieve moeite!
Wow, wat een mooierds! Hier hebben we al een kat en een kindje op komst dus voor ons gaat het even over.. Mijn ouders hebben ook al eens een pers gehad, vind ze prachtig! Veel succes en je vindt vast een mooi huisje voor ze!
Wat zijn ze prachtig!! Ik weet helaas ook niemand maar ik hoop dat er nog veel mensen reageren hier en ik schop je topic af en toe wel even omhoog
Zijn de katten al voorzien van een nieuw baasje? Ik weet anders misschien ook nog wel iemand, ik ga even overleggen.
Ik ga het toch vragen. Uit welke lijn komt de "grijs" kleurige. Die doet me zo denken aan onze oude pers.
Ik zou moeten kijken op de stamboom van Hugo. Want ik heb geen idee en verstand van lijnen e.d. Ze komen oorspronkelijk uit zwolle. Deesdees, ik heb sinds vandaag ene mindelinge afspraak met iemand. Het voélt echt super goed bij hen. Al maakt het ons mega verdrietig, want de dag van afstaan komt nu echt dichterbij.. Mocht dit niet doorgaan dan laat ik het weten! Ik laat sowieso weten als we iemand gevonden hebben. Bedankt voor jullie interesse en medeleven!
@misa; Wat fijn om te horen dat jullie zeer waarschijnlijk een nieuw adres hebben gevonden voor ze. Mocht het toch niet doorgaan laat het me dan even weten. Succes!
Het is vandaag gebeurd.. De poezen zijn opgehaald door hele lieve mensen.. Dus allemaal bedankt voor de interesse en het medeleven.