hey gefeliciteeeeeeeeeeerd haha geniet er maar fijn van hoor van deze leuke periode en hey hou ons op de hoogte hoe het gaat gr cybersyby
Hoe is het met je mel? Al een beetje last van je hormonster? (Met stenen willen gooien enz ) Hihi, nee even zereneus, hoe gaat het met je?
wendyp! je solliciteert naar een paar vuisten op je harsesss! Neehoor. Ik zat me gewoon te ergeren aan het gewelddadige gedrag van een paar lui die denken dat ze alles kunnen flikken. I'm fine really! @ snoozie: thnx!
Volgens mij staat er: De ooievaar heeft den haag in 1 keer kunnen vinden? Ofzoiets. Haha, je moet het hardop lezen, voordat je het kan begrijpen.
Gefeliciteerd Melloncollie! Mijn meisje heeft (helaas) de muzieksmaak van haar vader gekregen dus hopelijk brengt jouw nieuwe spruit de zaak weer in balans.
Wow, ik dacht dat Haags geen echt dialect was omdat iedereen het gewoon begrijpt. Blijkbaar niet. Maar dat staat er inderdaad. Vond het wel geinig, heh, ooievaar, wapen van Den Haag, baby'tjes.... @ Devy: wat niet is kan nog komen! Ik begon ook met zaken als 2 unlimited hihi!