ZOONTJE GENAAMD DJERALDO SHERVIANO. BEVALLING VAN 4 UREN WAARVAN 15 MIN PERSEN. wat een verademing,want ik zag er erg tegenop. De vliezen braken smiddags om half 1 en om 2 uur al 5 cm ontsluiting. weeén kwam om 7 uur en om 23:15 lag hij al in mijn armen echt weer een mooie bevalling. liefs loesmari. ps: de foto's volgen binnenkort.
dank je wel iedereen,ik zal ckr er van gaan genieten. paps heeft weekje vrij genomen dus ik heb een verlengde kraamweek best lekker eigenlijk. (jeaynnie5) Ja de slingers hadden we 2dg later gedaan anders krijg juh de 1e dag alweer wat mensen over vloer(druk dan he) Hoe gaat t met jou nu dan? al wat klachten nog,20 April tog was je uitgerekend? duurt ook niet lang meer. Dank je voor de naam van Djeraldo,we hadden net een weekje een punt erachter gezet wat voor naam we doen. Lang zoeken en matchen met onze naam en moet bij Terence passen. net alsof hij gewacht heeft tot we eruit waren ihihihihihih. nou toedels iedereen. en succes voor de strax bevallende,en de nog zwanger wordende,en de rest ik niet opgenoemd heb.