Gister geslachtsbepaling gehad, een jongen! Nou lag de kleine heel diep te slapen helemaal opgerold met de beentjes voor zn hoofd dus er was niks te zien. Uiteindelijk na een kwartier toch wakker gekregen na schudden en rollen en was er een piemeltje te zien. Nou heeft ze er 2 foto's bij gezet met jongen erop. Op de 1e foto zie ik duidelijk de billetjes, een beentje en het balzakje met piemeltje. Maar hoe zit het nou op de 2e foto?
ik kan de onderste foto ook niet helemaal ontcijferen indd... maar de eerste foto is wel mooi duidelijk gefeliciteerd met jullie mannetje
Lijkt wel of die onderste foto erg is ingezoomd. Dus waar het woordje "jongen" staat dat dat het piemeltje is. En daaronder 2 balletjes.
De onderste is een pottyshot enorm ingezoomd. Je ziet heel duidelijk de balzak. Dat is dat grote rondje onder de j van jongen.
Ik vind juist de onderste veel duidelijker dan de bovenste foto.... Je zit inderdaad duidelijk de potty (billen) en de balzak. Je ziet linkerbil met been naar boven, dan de bilplooi + balzak en dan de rechterbil met been naar boven. Allemaal pontificaal in beeld!