Alweer 1 1/2 week oud is Bart. Wat gaat het toch snel. Na een korte maar krachtige bevalling is Bart om 02:47 geboren. Om 0:45 begonnen bij mij lichtelijk de weeën en om 1:15 braken de vliezen. De vk gebeld en die zou zich aan kleden en dan komen. Toen zij om 1:50 bij ons was had ik al weeën om de 2 minuten. Hele krachtige weeën. Zij heeft gekeken en ik had toen al 4 cm ontsluiting. Er werd gelijk besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Het aankleden en naar beneden lopen heeft even geduurd omdat de weeën zo snel achter elkaar kwamen. Eindelijk zat ik dan in de auto van de vk en zij is letterlijk gaan scheuren naar het ziekenhuis. 2 keer door rood gereden omdat ik op een gegeven moment ook de poepdrang erbij kreeg. Aangekomen bij het ziekenhuis in de rolstoel en naar de verloskamer. Ondertussen was mijn man ook al bij het ziekenhuis aangekomen. Door de weeën duurde het even voor ze mij uitgekleed op het bed hadden liggen en toen om 2:44 had ik volledige onsluiting en mocht ik mee gaan doen. Nou dat heb ik gedaan ook en lekker meegeschreeuwd omdat het met zo'n kracht kwam. Om 2:47 was Bart dan geboren. Al met al was het kort maar zeer krachtig de bevalling. Heel erg fijn dat het zo snel is gegaan maar voor de verwerking van dit vond ik het iets te snel gaan.
Zo wat heftig, ben je al een beetje bijgekomen? Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van je zoon!