hey meiden! misschien kunnen jullie me helpen! ik heb iemand leren kennen via een afvalsite.. en zij was heel wat afgevallen en deed haar kleding weg, nu had ik wat van haar overgenomen en dat hebben we verstuurd naar elkaar! Ik moest wat terug sturen, en zo kwamen we er eigenlijk achter dat onze handschriften heel erg op elkaar lijken... Nu kreeg ik een email van haar... waarin stond.. 'je weet toch wat ze zeggen over handschriften'... dus ik stuurde terug... dat ik dat niet wist, maar zij dus ook niet haha (beetje moeilijk uitgelegt, maar hoop dat jullie het nog snappen haha) Nu is mijn vraag: Wat zeggen ze over handschriften.. weet iemand dat? Groetjes Wendy
Grappig, dat het zo opelkaar lijkt. Ik heb geen idee wat ze bedoelt. Misschien kun je hier meer vinden? http://www.grafologie.net/grafologen.htm
Als ik een kaart naar me oma schrijf moet ik echt even een ander handschrift gebruiken en dat moet met heel veel moeite. ik heb hetzelfde handschrift als me opa en dat lieve mens schrikt zich iedere keer een ongeluk.
Ja maar het was haar niet opgevallen en me opa was dood en ik stuurde zomaar eenlief mooi kaartje ze kreeg hem over de post en belde helemaal blij van hij is niet dood hij is niet dood. me moeder is naar haar toe gegaan en ze had de kaart nog niet uit de envelop gehaald en me moeder ging de kaart lezen kon me moeder nog een keer vertellen dat hij echt was overleden en dat ik zomaar een kaartje had gestuurd.
ja ja ze was wel heel verdrietig maar heeft me wel bedankt voor de kaart maar of ik niet meer me eigen handschrift wil gebruiken. dus doen we dat maar. zelf was het mij en de familie niet opgevallen dat het zo op elkaar leek totdat we eens handschriften naast elkaar gingen leggen en ik zal je zeggen wat was dat eng. ik heb precies het kopie van me opa alleen de J schrijf ik zoals me moeder
Ze zeggen dat je handschrift wat zegt over je karakter. Er worden soms hele handschriftanalyses gemaakt bij oplossen van misdrijven of sollicitaties. Dat bedoelen ze er denk ik mee. Ik denk dat ze dus wil zeggen dat jullie misschien wel erg op elkaar kunnen lijken, qua karakter.
ze zeggen wel eens dat als je een slordig handschrift heb,dat je ook slordig bent. En met nette blokletters dat je iemand bent die alles perfect wilt.. Ik heb ooit eens een heel stuk over gezien bij discovery toen. maar ja dat is 1 oor in gegaan andere weer uit hihi