Afgelopen vrijdag de schrik van mijn leven! Donderdag had ik nieuwe slofjes gekocht voor ons meisje. Vrijdagochtend had ik ze aangedaan en nog een half uur later zat ze heel hard te hoesten in de box. Ik ging vlug kijken, bleek dat ze haar slofjes al kapot had. Ze was bijna gestikt in 'losse onderdeeltjes'! Er zitten van die kwastjes aan, die kan je er blijkbaar zo aftrekken! Vanochtend de winkel gebeld en daar hebben ze bij alle maten van die soort slofjes gevoeld en overal kwamen die kwastjes vanaf. Productiefout blijkbaar.... Dus let op met deze mooie slofjes!
Super eng! Dat is echt levensgevaarlijk! En dat binnen een half uur! goed dat je het hier ook neerzet!
@fleursylvano, ze gaat bellen met Oxxy om alle slofjes retour te sturen. Helaas had ze nu niets meer in maat 19, dus heb ik het 'oude' model weer besteld in maat 19, zonder kwastjes en franjes. Ik hoef deze ook pas terug te sturen of brengen als de nieuwe slofjes bij mij weer bezorgd zijn. Ik heb ze in Zierikzee gekocht, een uur rijden, dus even terug brengen doe ik ook niet zomaar. Gelukkig is de winkel erg goed bereikbaar en welwillend om mee te werken. Weet ik in ieder geval dat als ik nog eens Oxxy koop, ik ze in de buurt koop en niet meer als ik een dagje ben shoppen