Echt te gek! Onze jongen van 8 maanden beweegt zittend flink op behoorlijk heftige muziek. Zit er een flinke beat in, ja hoor bij de eerste tonen begint ie al te wippen, precies op de maat. en dat met een vrij uitgestreken gezicht. Doen alle baby's dat? Of is het toch wel bijzonder?
Mijn dochter zat vanaf 6 maanden vrij goed en deed het vanaf toen ook. Geweldig om te zien . Soms hoorde ik de muziek nog niet eens en dan zat ze alweer te huppen haha. Als ik dan stil was hoorde ik in de verte ineens wat. Geen idee of andere kindjes dat ook doen trouwens...
kai doet t vanaf dat ie goed stevig kan zitten een maand of 7 ongeveer wassie toen.....hij dans op alles wat muziek is....nu die kan staan doet ie t ook staand...
Hihi, onze zoon doet dit ook. We kwamen erachter dat hij zelfs op de muziek van zijn knuffeltje danst! Kijk hem eens dansen: John & Vera De Jong - Vos Profile - hyves.nl
je kunt niet linken vanaf hyves als je niet alles open hebt staan Enneh mij is altijd verteld dat alle kindjes enthousiast op muziek reageren op een bep. leeftijd. Dus ik dacht dat het heel normaal was eigenlijk
Hier nog 1 die al heel vroeg aan het dansen was op muziek. Hij hoeft maar muziek te horen en gaat dansen. Erg leuk. En ook precies op de maat.
Hihi leuk he! Onze dochter begon ook al snel met dansen, ze is er echt dol op. Tegenwoordig gaat ze ook mee zingen.
Mijn zoon gaat altijd in zijn handjes klappen en rondjes draaien, ook zo lief om te zien. Of hij gaat steeds door de knietjes op en neer als er muziek voor is.
Naaah, wat jammer! Ik vind het zo'n schattig filmpje. John & Vera De Jong - Vos Profile - hyves.nl Lukt het zo ook niet? Ik meen toch dat onze hyves zichtbaar is voor iedereen?