Emelyne heeft weer iets nieuws uitgevonden. Als papa of mama met de benen over elkaar op de bank of op het bed zit, gaat zij op je voet zitten en dan moet je een twee hupakee zeggen en haar met je voet op de bank of op het bed gooien. Dit spelletje doet ze al geruime tijd, maar nu zegt ze zelf ook eeee,tjeeee erbij, hahaha. Zo leuk om te horen, zeker omdat ze nog steeds weinig tot niks aan woordjes zegt. Ik moet er ergens een foto van hebben, van het begin dat ze dit spelletje doorhad, maar ik kan hem helaas niet vinden. Nou ja, jullie weten evengoed wel wat ik bedoel, toch? Later vandaag: Filmpje ervan gevonden!! Hieronder de link ernaartoe. http://www.dropshots.com/day.php?userid ... ime=054620
Zo ik snap helemaal wat je bedoelt. Wat zullen jullie een buik- en beenspieren hebben!! En wat goed dat ze erbij praat zeg. Weer wat woordjes om op te schrijven!
awww...precies mn eerste toen die zo ongeveer die leeftijd had. Al is die nooit zo schattig geweest met brabbel taal. De tweede deste meer Krijg meteen traantjes in mn ogen...zullen de hormoontjes wel zijn
Haha ja kan me dat filmpje ook nog herinneren, geweldig! Zo te zien hebben Emelyne en Lotte dezelfde streken, bij Lotte kan het ook niet gek genoeg zijn.