Gisteren hadden wij een gezellig familiefeestje, gezien oma donderdag 81 jaar wordt.. ook mijn neef en zijn vrouw waren er.. 2 september is ze uitgerekend en wat wil haar vliezen breken, snel naar ziekenhuis, beebje wordt geboren.. iets meer dan 5 pond.. alles goed gaat, dus mijn kleine mini-neefje laat iedereen schrikken dat hij 7 weken te vroeg is, maar alles gaat goed.. Is wel een heel mooi cadeau voor Oma..
Inderdaad.. ben nog helemaal in shock.. We hadden ook allemaal familie foto's gemaakt en ze stond er zo mooi op met haar dikke buikje..
die wilde niet meer wachten dan! of had zin in een feestje. gelukkig gaat alles goed. van harte gefeliciteerd
Wat een kadootje! Maar wel een mooi gewicht voor 7 weken te vroeg. Gaat alles goed met de kleine jongen?
zo hij dacht laat ik een een spetterende intrede maken in de wereld. Wat een schik maar gelukkig gaa het goed. mooi gewicht inderdaad voor 33 weken.
Ja, hij ligt wel in de couveuse en moet ook een aantal weekjes blijven waarschijnlijk, maar hij huilde direct, ademt zelf en voor 33 weken doet hij het erg goed.. Het is natuurlijk nog wel afwachten, maar voor nu gaat het goed met hem
pfoe wat schrikken lijkt me. gelukkig gaat het goed en idd al een mooi gewicht voor 7 weken te vroeg gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Maar wat lijkt me dit heftig zeg. Zo zit je nietsvermoedend op een verjaardag en in eens begint je bevalling veels te vroeg en gaat het ook nog eens supersnel. Jee...dat moet echt een plek krijgen denk ik?
Jeetje, logisch dat het een schok was! 7 weken te vroeg en toch al zo'n mooi gewicht! Gefeliciteerd met je neefje!