Ja inderdaad! Ik waardeer jullie meningen heel erg,maar dit is gewoon een meid! Ik ben me al sinds gisteren gek aan het maken "wat als?!?" Maar deze mevrouw twijfelde niet en eist het vanaf de eerste minuut zeker. Ze zei extra nog niks omdat ze nog even verder wilde kijken. Maar ze bleef bij een meid en op foto 3 is duidelijk een hamburger te zien.....dus ik ga nu maar genieten van onze dochter! (maar ik ben het er wel mee eens dat foto 1 een vaage foto is!)
Die twijfel is herkenbaar Melanie Vooral als ik google kom ik op verhalen uit dat ze het weleens fout heeft gehad en beaamt dit zelf ook en dan krijg ik de rillingen en ben ik echt bang dat ik dadelijk alles rose heb en het een jongen blijkt ik heb namelijk na de echo in een opwelling echt superveel meisjes spulletjes gehaald/gekregen Daarom heb ik mijn afspraak bij Jan Koning aanstaande maandag laten staan als dubbel check Ondanks dat Marita het echt 100% zeker wist twijfel ik toch wel omdat 13,5 erg vroeg is en omdat ik lees dat ze het weleens fout heeft gehad Ze zij wel dat ik gerust rose kon shoppen, maar toch blijft de twijfel Maar denk dat veel meisjes mama's dat herkennen Bij mijn zoontje zag ik toen duidelijk een balzak en piemel en daar kon je niet omheen, dat was en blijft een jongen , geen twijfel mogelijk Maar als ze zeggen dat het een meid is, ben je toch banger dat er ineens weken later een piemel zit een piemel kan geen vagina worden, maar je ziet wel vaker dat ze eerst "meisje" zeggen en het daarna een jongen bleek, maar andersom weinig
Nou, idd.. Op basis van de eerste 2 foto's zou ik ook zeggen een jochie, van de 3e foto kan ik helemaal geen geslacht zien.. Zou voor de zekerheid nog ff niet teveel shoppen en gewoon ff een extra check laten doen bij de 20 weken echo.
Ik zou ook nog een slag om de arm houden, ik ben niet overtuigd. Mijn zoontje* was met 17 weken overduidelijk een meisje maar toch echt een jongen bij de 20 weken...
Ik vind het eigenlijk wel snel dat ze bij 14 weken zeker kunnen zijn wat het is. Het is echt nog wel vroeg hoor! En ik vind de foto's niet zo duidelijk.
het kan vrijwel altijd 100% zeker zijn op 14 weken met zeer geavanceerde apparatuur zoals zij in Lommel heeft en Jan Koning in Ochten. met gewone normale 3d/4d apparatuur kan het idd vaak niet zo vroeg @ Melanie; als het een jongetje was geweest had je zeker 2 balletjes in de buik gezien en een balzak. op elke foto van een jongetje die daar geweest is zie je 2 balletjes in de buik en een piemeltje met balzak, dus het zit heus wel goed clitoris is met 13 weken gewoon 3 mm net als een piemeltje, alleen het piemeltje staat omhoog bij 13 weken en bij een meisje staat de clitoris omlaag net als bij jou. ook zie je met 13 weken met haar apparatuur dus balletjes in de buik en een piemeltje wat omhoog staat wat bij jou niet het geval is. kijk maar eens de filmpjes op youtube van haar van een jongetje ( waar je 2 balletjes in de buik ziet, een piemeltje van 3mm dat omhoog staat, en balzak) en haar filmpje van een meisje waar je 3 streepjes ziet en een clitoris die omlaag staat en je zult zien dat jou echo's precies overeen komen met die van een meisje
Ik denk ook dat dit een jongetje is. Ik zie geen schaamlippen. Ik zou de 20 weken echo afwachten want dit is echt nog te vroeg om ergens zeker van te zijn.
Over Jan koning: bij mijn vriendin zeiden ze met 17 weken een meisje, en met 20 weken was het toch echt een jongen. Met deze termijn kunnen de balletjes nog in de buik zitten.
Ja Melisa, met dit termijn zitten ze 100% zeker nog in de buik, en dat blijft ook zo tot vlak voor de geboorte, maar op alle jongensecho's met 13 weken die in Lommel zijn gemaakt zie je ze dus ook daadwerkelijk zitten in de buik. Ook zie je bij de jongensecho's uit Lommel met 13 weken duidelijk een balzak en een piemeltje van 3mm dat omhoog staat. Bij meisjes zie je geen balletjes in de buik, randjes vd schaamlippen, en een clitoris die naar beneden wijst van 3mm (zoals bij TS) Verschillen bij 13 weken: Jongens bij 13 weken: * piemeltje 3 mm wat omhoog staat * 2 balletjes IN de buik * balzak Meisjes bij 13 weken: * clitoris van 3mm die omlaag staat * randjes van de schaamlippen * balletjes die ontbreken Als je op Echobaby - WELKOM bij 2D foto's kijkt zul je zien dat je zeer duidelijk verschil ziet tussen jongens en meisjes met 13 weken, zo duidelijk dat je er niet omheen kan Ook echofilmpjes van echobaby op haar YouTube kanaal kun je duidelijk verschil zien tussen jongens en meisjes bij 13 weken, dankzij haar apparatuur TS krijgt gewoon een meisje. Men ziet nu de clitoris (die omlaag staat) aan voor een piemel
En toch word het vaak door echoscopisten verkeerd gezien dus ik zou echt wachten tot de zwangerschap wat verder gevorderd is. Zelfs bij 20 weken echo´s hebben ze het in uitzonderlijke gevallen nog weleens mis! @ daantje22: waar zie jij dan de randjes van de schaamlippen? Want ik zie ze niet.
die zie je bij een potty shot van onderen genomen. De foto's van Melanie zijn van de zijkant, maar op foto 3 lijk ik wel schaamlippen te zien Bij mijn echo van 13+4 in Lommel zie je ook de randjes van de schaamlippen en clitoris, en van opzij ziet mijn echo er hetzelfde uit als die van Melanie
heb jij aandelen bij lommel Ennuh... fouten maken is nog steeds menselijk hoor.. zelfs met 1000 jaar ervaring en de beste apparatuur
wat ik van jou niet zo snap is er word ons gevraagd of wij het ook zien, nou 90% van de meiden ziet het niet, dan kan jij wel met voorbeeldfoto's aankomen en filmpjes van andere baby's, maar dat is natuurlijk niet dezelfde foto als die van TS en hoe duidelijk jou voorbeeldjes zijn feit is dat de echofoto bij de TS niet duidelijk is van de zijkant genomen geen pottyshot dus kunnen wij het niet zien, wilt niet zeggen dat het direct niet waar is, maar wij zien het niet dus hebben wij allemaal onze eerlijke mening gegeven
Ff offtopic daantje, jou echofoto lijkt precies op die van mijn zoontje* Wil niet zeggen dat jou meisje ook een jongen is maar viel mij op... Edit: heb de foto in mijn album gezet Ontopic, het is echt nog zo vroeg voor een 100% bevestiging, ik zou de 20 weken afwachten
@ mamaatjevan5; ik probeerde alleen duidelijk te maken dat een piemel op 13 weken 3 mm groot is, en een clitoris óók 3mm is bij 13 weken. Het enige verschil zit dus in het ontbreken van de balletjes in de buik bij een meisje, en op de foto van TS zie ik geen balletjes in de buik. ook zie ik op de foto van TS geen balzak wat een jongetje op dit termijn wel heeft, en zie ik het uitsteekseltje op de foto van TS omlaag wijzen (clitoris) terwijl een piemeltje omhoog wijst zonder deze info te weten lijkt het idd een piemeltje @ Lara; kan niet in je fotoalbum kijken, maar heb hier een duidelijkere foto waar je 2 randjes van de schaamlipjes ziet, en in de video die ik heb zie je het ook duidelijk bij 2:14 Geslachtsbepaling Echobaby.be in Lommel (aanrader). Het is een MEISJE.m4v - YouTube
Daantje, als het goed is nu wel... Ik wil alleen maar zeggen dat ze het met de 3 streepjes ook wel eens mis kunnen hebben , ens dit was zelfs al op een later termijn. Een vergissing is menselijk