Dag meiden, Heeft een van jullie al ervaring met de leg magic? Het is een apparaat om je been en bilspieren mee te trainen. Ik wil hem misschien kopen, om straks de kilotjes weer kwijt te raken, maar ik zou graag wat ervaringen horen van jullie. groejtes suus
Mijn mening? Koop geen tellsell troep. Wil je afvallen. Schrijf je in bij een sportschool en ga gezond eten. Bv Sonja Bakker dieet ofzo. Bij de sportschool kunnen ze een programma op maat voor je maken.
Ik sluit me helemaal bij Amaranta aan.... Over een paar weken kun je dat ding stukken goedkoper bij de Blokker kopen !
dat weet ik zelf ook, heb ook niet eerder zoiets gekocht. Ik heb zelf een jaar de opleiding tot diƫtiste gedaan en weet het een en ander over gezond eten ed. Vorig jaar ben ik met behulp van een goede voeding en veel fietsen 8 kilo afgevallen. Alleen ik heb ik een hekel aan sportscholen en ben ik daarom gaan fietsen. Ik zie mezelf alleen na een bevalling niet weer direct op de fiets stappen. Ben daarom op zoek naar een apparaat dat ik thuis kan gebruiken. groetjes suus
Ik heb thuis een tijdje een zogehete airwalker gehad, een soort step maar waar je ook je handen mee beweegt..het voordeel van dat ding is dat je veel calorietjes verbrandt, maar door de vloeiende beweging je gewrichten zo min mogelijk belast.. Op mp worden er zat 2e hands aangeboden voor een paar euries!
Na mijn vorige zwangerschap heb ik de abswing gebruikt. Bij mij heeft het goed geholpen de 30 kilo die ik was aangekomen ben ik ook weer kwijtgeraakt. Ook even kijken op marktplaats.