In de nacht van 20 april is ons lieve ventje J. geboren, precies op de uitgerekende datum! Hij woog 3810 gram en is 51 cm lang. (Heel netjes ondanks de diabetes! ) Het is een rare bevalling geweest. Ik werd die zondag ziek, buikgriep, en moest naar het ziekenhuis om een nachtje aan het infuus te gaan vanwege uitdroging. De volgende dag zou ik weer naar huis gaan. Maar in de loop van de avond/nacht bleek dat ons mannetje het moeilijk had, zijn hartslag dipte steeds en ik bleek weeën te hebben, waar ik geen idee van had! Om kwart voor 1 kwam de gynaecoloog en zei dat hij niet blij was met wat hij zag en dat onze zoon direct gehaald moest worden. Om 1.14 is hij geboren! Helaas was het echt super spoed en moest ik onder algehele narcose. Gelukkig mocht mijn man er wel bij zijn! Binnen twee minuten hebben ze hem uit mijn buik gehaald, hij kwam slap en paars ter wereld en bleek de navelstreng meerdere keren strak om zijn nek te hebben. Gelukkig gaf hij meteen een brul toen de gynaecoloog hem een klap op zijn billen gaf en eenmaal bij de kinderarts kwam hij snel bij op eigen kracht. Ze stonden al klaar met de beademing, maar dit heeft hij gelukkig niet nodig gehad! Ondertussen zijn we alweer bijna een week thuis en genieten we van ons knappe ventje! Heel dankbaar dat het zo is afgelopen!
Wat ontzettend heftig zeg!! Gelukkig gaat het nu wel goed. Gefeliciteerd met jullie zoontje !!💙
Dank jullie wel! Genieten doen we zeker, zo heerlijk weer zo'n klein hummeltje om lekker mee te knuffelen 😍