Gebruikerservaringen: de EasyWalker duo kinderwagen en de Koelstra duo kinderwagen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door hanna76, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Wat is jullie ervaring met de EasyWalker duo kinderwagen en de Koelstra duo kinderwagen?
    Wij willen graag een van de twee wagens aanschaffen voor ons dochtertje van 1 maand en ons zoontje van 2 jaar.

Dus: hoe flexibel rijden ze? Of duwt het heel zwaar? Kun je makkelijk bij de kassa langs met één van deze kinderwagens? Kun je er lange afstanden mee rijden? Ook in het bos?
    En kan er ook een maxi-cosi op de Koelstra-wagen geplaatst worden?

Graag ervaringen en tips, zodat we dat mee kunnen nemen in het beslissen over welke wagen we aan willen schaffen.

Groetjes,
    Hanna

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik vond de easywalker echt heel erg fijn! Lekker wendbaar en in veel standen verstelbaar.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb de koelstra en hij rijdt erg lekker. Ik kan overal goed tussendoor bij de kassa's. Er kan geen maxi cosi op, maar mis dat zelf niet echt. Het enige nadeel aan de wagen vind ik de verstelbaarheid van de rugleuningen. Dat gaat met bandjes en gespjes en lukt niet makkelijk met 1 hand

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier ook de koelstra gehad.
    Ik wilde eigenlijk voor de easywalker gaan (voor de kleur, leek me geweldig knalroze) maar vond hem zo grof en lomp toen ik hem in de winkel zag.
    Dus voor de koelstra gekozen, erg fijne wagen, reed erg lekker.
    Lange afstanden geen probleem, in bos ook niet. Kan gewoon in supermarkt.
    Ik had absoluut geen problemen met het verstelen vd rugleuning,

5. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Wil je ze echt graag naast elkaar hebben? Ik heb een Phil en Teds waarbij ze dus schuin achter/onder elkaar zitten en vind hem ideaal! Juist omdat hij zo smal is als een eenlingwagen en ook niet echt langer. En als je oudste helemaal niet meer in de wagen wil of hoeft loopt je ook niet meer onnodig met een duowagen, want dan haal je het extra zitje er gewoon weer af.
    Heeft luchtbanden dus kan ook mee het bos in en je kan er ook een maxicosi opzetten.

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb een easywalker en bevalt super!!! Erg makkelijk op te vouwen en ik heb geen hele grote auto (ford fiesta) maar hij past er gewoon in!!! Rijdt ontzettend soepel en heb alleen nog maar problemen gehad bij de kruitvat hahahaha maar volgens mij heb je dat met een 1 persoonswagen ook hahaha Ik kom door iedere (normale) deur dus ik ben absoluut voorstander van easywalker!!!

7. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wij hebben voor een Kees gekozen.
    bevalt erg goed!

8. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ik heb een koelstra duo-buggy, maar die bedoel je denk ik niet he? wat een kl*te ding is dat zeg.. heb m nu 2 maanden, rem werkt maar half, stuurt ontieglijk zwaar, onhandig handvat en vind m echt drie keer niks.
    Had hiervoor de x-adventure twinco duo, op zich wel een fijn ding, maar stond zo vaak bij de fietsenmaker omdat ik een lekke band had dat ik die niet meer gebruik.
    Qua breedte allebei prima, moet alleen de extra brede (rolstoel) kassa bij de supermarkten hebben, verder alles redelijk goed. (behalve kruidvat en baby!!!!!afdeling van de V&D)

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    We hebben inmiddels geen Easy Walker duowagen, geen Koelstra duowagen, maar een tweedehands Urban Jungle duowagen op de kop getikt! Ben er helemaal blij mee! Rijdt heerlijk soepel!

Deel Deze Pagina