ik vind het vooral verstandig dat je niks onderneemt waar je dochter bij is. Die is al erg geschrokken van de knal op het raam. Goed dat je man langsgaat. sterkte, het lijkt me echt heel naar.
Meid ik hoop dat je vriend gauw thuis is en er ff heen wandeld. Vind het heel verstandig van je dat je niet zedlf gaat hoor,ik had het ook echt niet gedaan en helemaal niet als zo´n persoon al agressief is. Ik ben benieuwd hoe het afloopt,vind het verschrikkelijk dat iemand gewoon bang is in zijn eigen huisje!
Heeft die vent ook nog buren aan de andere kant? Zo ja, misschien eens vragen of zij ook last van hem hebben? Dan kun je dit probleem misschien gezamenlijk aanpakken.
ja die heeft daarnaast nog buren zitten ja een alleenstaande man . maar die heeft geloof ik werk in het buitenland die is meer niet thuis dan wel thuis. maar de buren naast ons weer dus aan de andere kant en die DAAR naast weer die horen hun ook gooien met de deuren en alles.. en die vroegen ons laatst van ja zijn jullie dat? en zou het wat minder kunnen... maar wij dus zeggen van nee dat zijn wij niet hoor dat zijn onze buren. ze waren zeer geschokt ( zijn alweer mensen van oudere leeftijd in de 60 dus die denk ik niet dat ze aan de deur gaan staan) dus ik denk dat ik even vraag aan me vriend ook daar even langs te gaan. ( zit nog altijd te denken hoe we het beste aan kunnen pakken ) ik geloof nu trouwens dat ze weg zijn uit huis aangezien hun hond nu aan het huilen is als een wolf. zal je net zien dat me vriend zo thuis komt
Wat een klojo zeg... dat ie dan gewoon even aanbelt en rustig zijn probleem uitlegt. Ik zou woedend worden, zoiezo kan ik er niet tegen als iemand zomaar aan m'n ramen zit (weer zemen) en nu met de hormoontjes..! Maar man erlangs sturen is slim.
meid ik zou het eens opnemen op camera dat ze zo op de muren bonken enzo want dan heb je wel bewijs.. is te gek dat het zo moet zeg.. oh en vergeet het gejank van hun hond niet!
Nou ja, wat een rare vent joh Ik zou me ook echt niet op mijn gemak voelen op zo'n moment. Goed dat je man straks even langsgaat!
mijn vriend is net langs gegaan... het antwoord van die flapdrol was. dat ik loog. en dat hij niks gedaan heeft. en dat hij zelfs geschrokken is nu van mij omdat ik dat over hem zegt ! het moet niet gekker worden !! de idioot ! klojo! echt geen goed woord over van die vent ! serieus !!!!!!! en die vriendin stond er ook maar een beetje bij van "daar is geen rede toe denk ik zo " maar nu hoor ik hun me daar een partij schelden tegen elkaar!! mij een beetje als leugenaar bestempelen!!!! grrrrrrrrrrrr
Wij hebben overlast gehad van onze onderbuurvrouw. Wij hoorde steeds de hele dag + avond + nacht bepaalde geluiden en werden er helemaal GEK van! Konden niet eens normaal tv kijken want dat geluid kwam er steeds bovenuit en haar 2 honden waren ook een drama. Op een normale manier proberen op te lossen, maar zij beweerde niks fout te doen. De woningbouw ingeschakeld na een tijdje en die hebben ons in contact gebracht met Stichting Woonoverlast (Portes hier in Utrecht). Dat heeft enorm veel uitgemaakt. We hebben 1 gesprek gehad op neutrale grond en erna is die vrouw van Portes bij ons beide langsgeweest om te kijken wat het zou kunnen zijn.. Toen kwamen we erachter dat het een bepaald rubberen speeltje was van de honden dat in combinatie met haar hardhoutenvloer zonder ondervloer.. De onderbuurvrouw deed met dat speeltje over de grond gaan en de vrouw van Portes kwam bij ons boven luisteren. Die gaf ons meteen gelijk, wat een hels kabaal was dat. Nu goede afspraken, na 19.00 uur word het speeltje afgepakt. Tja en verder horen we natuurlijk wel es meer van elkaar.. Zij hoort ook onze zoon spelen met zijn autootjes. Dat vind ik idd leefgeluiden. Zou dus zeker kijken of jullie ook zo'n woonoverlast stichting/organisatie hebben succes!
Elke keer 's avonds als hun lawaai hebben de politie bellen. En als het een huurhuis is de woningbouwvereniging inschakelen
Hij zegt dat je liegt dus je kunt niet rekenen op zijn ´redelijkheid´. Nu heb je al 1)agressie en 2)onbetrouwbaarheid op het lijstje. Mijn advies is om het niet te laten escaleren, hou de spanning zo laag mogelijk. (ja, ik weet 't, dat ligt vooral aan hem, niet aan jullie). Maar dingen die het vuur kunnen doen oplaaien (bij dit soort personen is dat: terugbonzen, ruzie maken, politie bellen, etc) zo min mogelijk doen. Ga na of je woningbouwvereninging inderdaad iets aan bemiddeling doet, mocht het nu niet minder worden. Laten we hopen dat hij toch onder de indruk is van het bezoek van je vriend en dat hij het niet meer in zijn hoofd haalt om op je raam te bonzen. Doet hij het weer, dan zijn de rapen natuurlijk gaar en moet je dit signaal oppakken en hulp vragen. (sorry, weet niet meteen waar je precies terecht kunt, heb weinig verstand van woningbouwverenigingen maar ga je bvb alvast laten informeren) En natuurlijk WEL de politie bellen als je bang wordt en er agressie dreigt. succes en sterkte,hopelijk loopt dit met een sisser af..
Ik weet niet of zelf gaan praten nou zo verstandig is, het komt op mij over als ene agressieve idiote buurman! Ik zou toch de politie waarschuwen en ook bij overlast die je van hun verneemt! Ja misschien dat je man eens met hem kan praten en vragen waaraan hij zich dan zo stoort en of je het eens kan horen wat hij dan hoort... en dan ook zeggen dat hun tot laat lopen te ouwehoeren maargoed ik zou niet teveel agressie bij hem opwekken want met 2 kleintjes en zo'n adrenaline vreter...
ik voel me nu zo schuldig he... ogh arme meis hier naast. is heel erg aan het huilen. hebben ruzie gekregen nu net , ik vind het zo zielig voor haar. nu mijn vriend is lang gegaan volgens mij hebben ze nu ruzie daarover. hij is enorm aan het gillen ( nu nog ) en dat meisje maar huilen.. ik denk niet dat zij de gene is die zeg maar aan die dingen mee wil doen die hij uithaalt. ze is altijd zo aan het huilen na een ruzie. echt breekt je hart van ! pfff he verdorrie weet even niet hoe ik dit nu moet doen... me vriend is er helemaal klaar mee. die zegt ik heb me beste kant laten zien aan de deur en het rustig gevraagt aan hem. of hij het nodig vond tegen het raam te slaan. en als hij nog zoiets doet bellen we woningbouw op. waarschijnlijk nemen hun dan ook contact met hun op? politie zie ik echt alleen als uiterste nood ! dus als ik me echt heel onveilig voelt en hij het echt nog eens doet of iets anders in die vorm. of geluiden hier naast uit de hand lopen. ( voor de veiligheid ook voor het meisje. vind het zo zielig, moet ik me misschien niet mee bemoeien maar straks loopt dat ook nog uit de hand je hoort zoveel daarover he.. ) de agressie is er zeker van zijn kant uit dat is echt te merken ook in de ruzies van hun. en dan het liegen daar hou ik dus echt niet van!
Het zou me niks verbazen als hij haar slaat.. Sorry mag ik misschien niet zeggen maar dat denk ik.. Jij hoeft je niet schuldig te voelen want jou kindjes hebben er ook last van en dat gaat boven alles dus ook boven je buurvrouw! Succes ermee
En mocht de woningbouw niks voor je kunnen betekenen zou je altijd nog een gesprek met jullie wijkagent kunnen aangaan. Hij heeft dit soort situaties vast eerder meegemaakt en kan jullie adviseren en als het nodig mocht zijn bemiddelen. En de buren hoeven daar niet eens wat van af te weten dat jullie hem gesproken hebben.
gisteravond na alle hijsa hiernaast met ruzie en alles. huilende vriendin. kwam gisteravond om 7 uur nog de buurman hier langs. Hij wilde laten weten dat hij er spijt van heeft. En dat hij moet veranderen met zijn gedrag. Dat hij raar reageert , vaak boos is om niets en daar moet hij aan werken zegt hij. Hij heeft dus zijn excuses aangeboden aan me vriend. Mijn vriend deed de deur open en die buurman stond helemaal 2 meter van de deur af. ( volgens mij was die bang ofzo dat mijn vriend hem alsnog een slag zou geven ofzo ik weet het niet) maar na de excuses aan mijn vriend. vroeg hij of ik ook even aan de deur wilde komen dat hij zijn excuses ook mocht aanbieden aan mij. Hij zei dat het niet zijn bedoeling was om mijn kinderen of mij te laten schrikken met het slaan op het raam( hij gaf het dus eigenlijk toe dat hij dat wel gedaan heeft ) het leek alsof het een heel ander persoon aan de deur was. heel rustig opeens en ook volgens mij echt dat het hem spijt hij wist neit waar hij moest kijken toen ik zei dat ik hun ook hoor met ruzie maken. heb aangekaart van de ruzies met zijn vriendin en dat ik haar zo vaak hoor huilen heel hard. Hij zei ook daarop dat het hem spijt dat ze zo vaak ruzie maken en dat hij ook daar aan zou werken. ( of hij dat gaat doen weet ik niet ) maar in ieder geval k heb vanaf gisteravond 7 uur al helemaal geen ruzie , gegooi met deuren of andere dingen van hiernaast gehoort. Heb ook gevraagt of hij misschien boos is van de kinderen die herrie maken of ik op me hakken. maar hij zegt dat het dat niet is. maar gewoon dat hij geirriteerd is op alles en daardoor overdreven reageert. ik denk heb ik alles maar gelijk gezegt. wat me dwars zit en is het aan hem om te kijken wat hij er mee doet. hopelijk word het hier dus een beetje rustiger. en kunnen we gewoon normaal met elkaar om gaan een goeiedag wensen. niet dat ik meteen door hem aan de deur tehebben het meteen vergeten ben wat hij gedaan heeft. maar als hij al weet vanzichzelf dat hij moet veranderen in zijn gedrag maar dan toch nog laat gebeuren om boos te zijn op een raam? en dan zo reageert ineens uithet niets.. ja straks sta ik eens buiten met de inderen ofzo en dan heeft hij weer zo bui je weet maar nooit. we gaan het allemaal zien wat er aankomende dagen/weken/maanden gaat gebeuren. trouwens een wijkagent heb ik persoonlijk hier nog nooit zien rond lopen zou niet eens weten hoe die eruit zou moeten zien? politie zie ik hier wel eens langs rijden in auto's en busjes enzo maar zijn nooit de zelfde dus denk dat dat gewoon politie is ?
Hij heeft iig toegegeven dat hij fout zit en niet jij. Ik hoop dat hij zijn beloftes waar kan maken. Praten met woningbouw en/of wijk agent kan altijd nog.
Gelukkig heeft hij ingezien dat hij verkeerd zat, nu maar hopen dat dit aanhoud! Jij heb nu gelukkig rust en je dochtertje kan gewoon rustig spelen! Ik zal voor je duimen dat het nu rustig blijft Liefs, Sill