nou te vroeg gejuigt hoor... de herrie is er weer.. gister hele dag rustig. en nu weer rolluiken omhoog ram bam bam en dan roetssssssssssssjjjjjj weer dat ding naar beneden deur dicht smijten. gillen tegen elkaar in huis. pff nou ja zolang het dan weer tegen elkaar blijfgaan en niet tegen mij of richting ons allemaal hier en die acties van afgelopen maandag dan vind ik het wel best zo.
Dat meen je niet! Hmmm ik wil niet vroege conclusie's trekken...maar heeft je buurman misschien psychologische problemen? Ik zou je man vanavond heen sturen en vragen wat hij vandaag nou weer aan het doen was? Hij had toch beterschap belooft?
consider ja ik vraag het me ook af. het is gewoon steeds herrie hiernaast. en dan vervolgens gaat hij de deur uit en helemaal niets op zn gezicht te zien of hij boos is geweest of wat dan ook gewoon helemaal blanco. terwijl het echt keihard hiernaast te keer ging. hij had gezegt dat hij ging veranderen of er in ieder geval aan ging werken. maar geloof er nu helemaal geen hol meer van. weet echt niet wat ik nu met hun aan moet. het slaat eigenlijk nergens op om iets te zeggen en dan vervolgens eigenlijk gewoon door gaan. beloof het dan niet toch? zeg dan meteen dat dat niet gaat lukken.
Ik vind het ook erg vreemd. Waarom kwam hij met zoveel spijt aan jullie deur, terwijl hij 24 uur later precies hetzelfde weer doet? Werkt hij overigens niet?
ik zou het werkelijk niet weten of hun werken. ik geloof het namelijk niet.... ze zijn beide meerendeel thuis. of 1 van hun ouders komen ze op halen. ik zie ze altijd slepen met boodschappentassen ( hebben geen auto )dus alles lopend zoiezo en dan doen ze normaal tegen elkaar.of ze moeten misschien in de nacht werken? of maar 1 uur op een dag ? hij leek echt spijt te hebben. wist niet waar hij heen moest kijken ( of hij ken heel goed toneel spelen en deed dat juist omdat hij verveeld ofzo was ik weet niet )
klinkt als een psychiatrisch patiënt, zou de woningbouw toch eens opzoeken en dit aankaarten allemaal..
Wij hadden vroeger ook zo'n rare buurman, heel agressief en dan weer heel aardig, kreeg er de kriebels van. Het waren allemaal koopappartementen, dus woningstichting kan je dan niet bellen. Bleek later dat hij schizofreen was, mijn man had zijn moeder zien lopen (wij hadden al het idee dat zij nog boodschappen enzo voor hem deed) en gevraagd of er soms iets met hem was, omdat hij af en toe erg bedreigend overkwam. Die man is daar toen weggegaan (of weggehaald). Misschien is er ook iets goed mis met jouw buurman, doe in ieder geval erg voorzichtig en doe niet de deur voor hem open als je man niet thuis is. Je weet maar nooit..
ja nee doe ik zoiezo al niet open doen . in de avond als het donker is en ik weet er komt geen vrienden of familie doe ik niet open. ( die bellen altijd eerst als je komen ) en de rest ken ik via het raam zien wie er voor staat zonder dat ze mij zien. dus ik kijk altijd eerst. misschien heeft hij dat wel... zou zo maar kunnen.