Weer vlinders in je buik?!?! Voor je eigen man bedoel ik.... Hij komt vandaag naar beneden, nieuwe kleren aan, haar mooi gedaan.. lekker parfumpje op. Ben weer helemaal verliefd!!!! En dan te bedenken dat we al 7,5 jaar samen zijn. Soms heb ik zo'n moment. Wat kan een mens zich toch happy voelen zo af en toe!
Herkenbaar! Heerlijk toch! Hier 5,5 jaar samen, dus die 'fase' is ook wel voorbij, en daarom juist extra leuk, die vlinders!
ja hoor! nu ruim 10 jaar samen maar heb af en toe zo'n heerlijk momentje! Wat zo leuk is dat ik ook nog steeds nieuwe dingen van hem leer kennen! zeker nu we net een dochter hebben...kan af en toe wel smelten als ik ze samen bezig zie!
Owwww dat heb ik ook! Heerlijk is dat! De mijne is zo'n leuke papa! Vandaag... ja! Dit komt heeeeel soms voor... heb zo'n verliefd gevoel hihi
Ja, gelukkig wel! Is een heel fijn gevoel om te hebben, inderdaad juist omdat het minder voorkomt. Ben nu zo'n 9,5 jaar samen met hem
Oh ja en hem met mijn dochtertje zien is iets zo mooi.......smelt! Hij is zo lief, doet alles met haar en voor haar. Ze reageert ook door flink te lachen als hij thuis komt van zijn werk en dat zo jong als ze is. Nou is ze sowieso een lachebekje. Het mooiste vindt ik als ze 's morgens tussen ons in ligt in bed, dat ze dan met haar handje over zijn gezicht gaat terwijl ze hem heel lief aan kijkt. En hij dan vervolgens vol bewondering naar haar kijkt en tegen mij zegt; Wat hebben wij toch een geweldige dochter, wouw. Ze is zo perfect en mijn gevoel voor haar is zo heftig en zo mooi. Ons meisje...... Ben echt zo gelukkig met mijn 2 schatjes!
kippenvel! Dat gevoel heb ik precies zo! Mijn man is doordeweeks weg, alleen de weekenden thuis. En als hij dan vrijdag thuiskomt... moet je haar zien lachen en begint ze met haar handjes te slaan, voetjes te schoppen... helemaal enthousiast wordt ze dan!
Hier ook zo... En als ze samen spelen.. Dan kijk je van een afstandje toen.. Of je luisterd stiekem door de babyfoon als ze boven zijn... Lachen gieren brullen.. Puur geluk is dat
Ja hoor! Heerlijk een zwijmelmomentje! Vaak duurt dat een week, gaat er een paar maand voorbij en dan komt het weer. Heerlijk!
Jahoor, dat gevoel herken ik heel goed. En dat terwijl we al ruim 22 jaar samen zijn. Heerlijk, ik ben dol op m'n vent
Ow heerlijk is dat dan hé. Soms is een blik al genoeg om weer vlinders in mijn buik te krijgen wij zijn nu 9 jaar bij elkaar. En vanmorgen stond manlief onder de douche en zoonlief wou er bij. Heerlijk hoe hij dan reageert en hoe ze dan samen spelen. Daar kan ik dan ook helemaal week van worden.
Ik heel vaak, zou hij dat ook hebben vraag ik me nu af? En als ik een weekendje bij mijn ouders logeer en zijn stem hoor door de telefoon wordt ik ook weer verliefd.
Laatst toevallig een keer. Hij had kleren gekocht voor een bruiloft. Beetje casual, lichte spijkerbroek, wit overhemd en een donkerblauw giletje. Dan zich een paar dagen niet geschoren, mmmmm.... Toen kreeg ik echt weer de kriebels hoor!!!